sobota, 22 czerwca 2013

Sobota i gorąco ...

Witam wszystkich Selenarors!!! 
Jak wiecie jest bardzo gorąco aż chce się wejść do wody lub popływać kajakiem. No ale ja wybrałam pisanie na blogu bo na nic nie mam siły. Ale wczoraj póżnym wieczorem była burza, martwiłam się że nie obejrzę do końca "Harry'go Potter'a" :) , i że nie napiszę dla was =D No a co u naszej Selinki? 
Otóż pewna fanka (20.06) zauważyła ja na lotnisku i oczywiście zrobiła zdjęcie, które wylądowało na Twetterze. Podobno pojawiła się u swojej przyjaciółki, Taylor Swift, w mieście Dedham. Zauważone zostały w restauracji "Chilli's Grill & Bar" w Deham w Bostonie. 


Trochę nie wyrażne jest to zdjęcie. Teraz relację pracowników restauracji : 


@selenagomez @taylorswift13 thanks for coming to our chilis tonight!! Hope you enjoyed the food 😄
@selenagomez @taylorswift13 dzięki za przyjście do naszego chilis dziś wieczorem!! Mam nadziję, że jedzenie smakowało


@selenagomez @taylorswift13 glad we got to see you at chilis tonight! Hope u enjoyed everything ! 😃
@selenagomez @taylorswift13 zaszczycony, że mogłem was zobaczyć dziś wieczorem! Mam nadzieję, że wszystko się podobało!

  1. @Devm0730 is that real? How did I miss Selena?!?!?
@frankiefresh4 haha yup! Selena and Taylor came into chilis to eat while I was working! It was awesome!
@Devm0730 naprawdę? jak mogłem nie zauważyć Seleny?!?!?
@frankiefresh4 haha tak! Selena i Taylor przyszły do chilis coś zjeść gdy pracowałem! To było niesamowite!


Nice to meet you @taylorswift13 @selenagomez hope I was a great server 😁
Miło was spotkać @taylorswift13 @selenagomez mam nadzieję, że byłam wspaniałą kelnerką

Nowe zdjęcie z fanem. Wydarzenie odbyło się na lotnisku, 22.06. 


Selena na swoim fejsie przypomina : 

Nie zapomnij, że przedsprzedaży wersji premium “Stars Dance” jest teraz dostępna. Kliknij poniżej oby dostać swoją.


Selena wystąpi na "Macy's 4th of July Fireworks Spectacular". Show zostanie nagrane 29 czerwca w Jersey City w New Jersey. 


Jest opowiadanie!!! 

http://a-za-sex.blogspot.com/

Jak ja je lubię czytać =D Sell dała wywiad dla "fan2.fr", kiedy była w Paryżu. 

Selena Gomez chce być najlepszą siostrą na świecie i kiedy widzimy jej poczucie humoru, możemy być pewni, że uda się to piosenkarce. Selena Gomez zrobiła wywiad z reporterami fan.fr. Oboje twierdzą, że piosenkarka jest piękna. Ona się uśmiecha i naprawdę jest gotowa dać wywiad z radością i dobrym humorem, nie wspominając o niektórych wypowiedziach. Oto wywiad, który może nadawać się dla Selenators. Piosenkarka pozostała naturalne i spontaniczna. Miło jest zobaczyć, jak mimo całego sukcesu, mocno stąpa po ziemi. Zaledwie 20-letnia ładna brunetka ma już wielką karierę. Niestety, nawet jeśli miedzy niemi układa się dobrze, nie będzie współpracy Eda Sheerana i Seleny Gomez. Trzymamy kciuki za to, aby w przyszłości nawiązali współpracę. Jak nagrany z Seleną Gomez dla fan2.fr? Według ciebie piosenkarka nie ma dużego poczucie humoru?

Niestety nie mam jak dodać wideo. Fragment wywiadu z reżyserem "Spring Breakers", Harmonym Kornie. Mówi o pomyśle zremiksowania filmu, podobnie jak remiksuje się piosenki. Przeczytajcie. 

“Miałem taki pomysł” powiedział Kornie. “W remiksach muzycznych czasem, gdy niektórzy producenci biorą piosenkę i tną ją oraz dekonstruują – dlaczego nie spróbować tego, tylko że w filmie? Wykorzystam wszystkie inne materiały, dzięki czemu ten sam film powstanie na nowo.”
Zapytany, czy to znaczy, że próbował zwerbować zewnętrznego filmowca – lub może nawet kilka filmowców – aby ponownie zmontować wycięte sceny ze „Spring Breakers” w coś nowego, Korine zaprzeczył. „Pracuję z różnymi ludźmi”, powiedział.
„Może to jest niespodzianka. Powiedzmy, że jak na razie to będzie cały alternatywny film w pewnym momencie” powiedział Korine. „Może na DVD, może na iTunes”.
“To będzie pierwszy drastyczny film” dodaje reżyser.
“Film będzie imprezowy!” wykrzyknął Kornie. “Duch DJ Screw powrócił i zmontował film. To będzie ciekawe doświadczenie


Hmmm, ciekawe... Selly wybrała się na piknik ze swoją mamą i ojczymem oraz młodszą siostrzyczką Gracie. Mam dla was artykuł i zdjęcia. 

E! News uzyskało pierwsze ekskluzywne zdjęcia piosenkarki i jej nowej małej siostry Gracie Elliott i są one bardziej rozkoszne niż można to sobie wyobrazić.
Matka gwiazdy pop Mandy Cornett wraz z mężem Briana Teefey odwiedzili Seleną w pracy w Malibu, podczas gdy piękna brunetka była na przerwie na lunch podczas sesji zdjęciowej do jej linii ubrań Dream Out Loud.
Cała rodzina wyglądała na rozradowaną spędzając czas razem, myjąc malutką z miłością i uśmiechem.
I wydaje się, że matczyne instynkty Seleny obudziły się – jak całkowicie naturalnie opiekuje się młodszą siostrą.
Cornett powitała swoje pierwsze dziecko z Teefey’em zaledwie dziewięć dni temu. Mała Gracie jest pierwszym rodzeństwem Seleny.
“Mama, Brian i ja jesteśmy bardzo wdzięczni za wszystkie wasze dobre życzenia” piosenkarka “Come and Get It” tweetuje po przybyciu dziecka. “Moja mała siostrzyczka Gracie Elliot Teefey urodziła się 12 czerwca. Kocham was wszystkich XO”.

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

2 rozdział już jest!! Zapraszam na kolejnego mojego ulubionego bloga :) 

http://kazda-nastolatka-ma-w-sobie-to-cos.blogspot.com/

Selly wczoraj była w New Jersey. Spacerowała ze swą przyjaciółką, Taylor Swift. To link do krótkiego filmiku.

https://vine.co/v/hu6V2MHFVFe

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Pojawiły się skany z Meksykańskiego magazynu "Vice", z kwietniowego wydania. Artykuł o na temat "Spring Breakers". 




Nowy stills z filmu Getaway. 


Jestem ciekawa tego filmu. No to na razie tyle. Jakby cuś to napiszę :) A i nie widzę polubień na fejsie!! Co mi się trochę niepodoba :( 

https://www.facebook.com/FaniSelenyGomezINieTylko?notif_t=fbpage_fan_
papapapapapa!!!!!!!!! I do zobaczenia! 

1 komentarz: