czwartek, 21 listopada 2013

Wczoraj...

(20.11.2013), Selena pojawiła się na otwarciu sklepu elektronicznego The Destination Verizon w centrum Mall of America w Bloomington, Minnesota. Potem spotkała się z fanami. 


@selenagomez:Zaszczyt być pierwszym klientem w nowym sklepie Verizon Destination .


Kolejne zdjęcia dla magazynu Teen Vogue.

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Są też zza kulis. 
Wywiad przed jednym z koncertów : 

Lady La: Więc przynieśliśmy grę, żeby z tobą zagrać.

Sel: Dlatego on się tak tam przyglądał?

Lady La: no nie jest bardzo….płynny (?)(smooth)

Sel: No widziałam jak tak zaglądał, hehe.

Lady La: Twoi fani będą zgadywać kto wygra. Jeśli wygrasz wskażesz górę.

JD hippo: Niesprawiedliwie, bo jesteś na kancie i jest łatwiej….

Lady La: Dobra, wszyscy będziemy na kancie. I jak
przegrasz wskażesz dół. Gotowi… start. (grają)

Lady La: Och, wyraźnie przegrałam. Policzcie wasze.

JD hippo: I le masz, ja mam jeden, dwa, trzy… mam osiem.

Sel: Pięć, sześć… siedem!

Lady La: Nie, nie zobacz jeszcze jeden w środku…. osiem…dziewięć!!!

Sel: wygrałam! z dziewięcioma. Dosłownie jeszcze niczego nie wygrałam, to jest fascynujące. Co to za gra powinnam ją kupić.

Lady La: Głodny hipopotam (Hungry Hippo). Selena Gomez bierze ciasto, jeśli
głosowałeś na Selenę, miałeś rację. Moja drużyna nie za bardzo
pomogła. Dziękuje że z nami zagrałaś, i że poświęciłaś czas na
wywiad.


Sel: Pewnie dzięki bardzo.



Cześć jestem Selena Gomez, witajcie w mojej sesji Teen Vogue.
Szczerze jest fajnie mieć tyle okładek Teen Vogue.  Miałam prenumeraty gdy żyłam jeszcze w Teksasie, i miałam jakieś 11 – 12 lat. To był szalony rok, skończyłam 21, mam małą siostrzyczkę, show, i koncerty, i  pierwszy #1 album, i pierwszy #1 singiel. Więc tak dużo naprawdę dobrych rzeczy się przydarzyło. Jestem naprawdę błogosławiona.

Ta trasa była trochę jak trasa na pożegnanie. Wstępnie chciałam “rzucić” muzykę. Kiedy weszłam na scenę, i wszystko zorganizowałam i stała się czym się stało, pomyślałam że nie ma mowy bym zrezygnowała.

Jest ciężko być w trasie i z dala od twojego normalnego życia. Więc tym razem chciałam wziąć wszystkich moich przyjaciół. Więc 2 tancerzy których znam lata, moja kuzynka, czuje się jakbym miała moją rodzinę i przyjaciół, moje dziewczyny. I to pomaga.

Mam dużą równowagę między przyjaciółmi którzy są w biznesie, i tymi którzy nie są. Jest dobrze mieć możliwość, i zadzwonić do Taylor nawet Demi, i mieć kogoś kto powie “wiem o co ci chodzi, rozumiem”. Ale też fajnie mieć z kim pogadać o deskorolce.

Nowy Rok jest fajny. To mój ulubiony, mój czas gdy mogę spędzić czas z moimi dziewczynami. Ubrać się w coś wygodnego. W zeszłym roku miałam długą sukienkę maxi. Coś w czym czujesz się sexy i zalotnie. Jest fajnie.

Zawsze mam postanowienia noworoczne ale nigdy ich nie dotrzymuję. Jest ciężko. Moja dbałość się wszędzie rozmywa. Lubię mieć dość realistyczne postanowienia. Więc w zeszłym roku postanowiłam że chcę być najszczęśliwsza ja tylko mogę, i żyć dla siebie. Na razie tak robię.


Hej, tu Selena. Dzięki że spędziliście ze mną czas za kulisami sesji okładki do Teen Vogue.

Wywiad dla Radia Z90.3 


Część 1 – 00:00 – 2:45

Dziennikarz: Ok, cześć witaj w San Diego.

Sel: Dziękuje

Dziennikarz: Jak tam do tej pory?

Sel: Na razie dobrze

Dziennikarz: Co dziś robiłaś, oprócz próby dźwięku?

Sel: Dopiero przyjechała, więc… tak a zaraz po tym musimy jechać do Vegas.

Dziennikarz: Więc gdy jesteś w trasie, przyjazd do miasta, próba dźwięku, show a potem wyjazd.

Sel: Tak.. czasem to wtopa bo jesteś w wspaniałym miejscu, chcesz go zwiedzić ale nie masz czasu.

Dziennikarz: Pracujesz, masz trasę czasem aż do grudnia?

Sel:  Tak, prawdę mówiąc. Tym razem będziemy kończyć w listopadzie, a potem kontynuujemy z Jingle Balls, a potem Australia i Oceania.

Dziennikarz: Jesteś w Toykio, 16 stycznia. Sprawdziłem. Ale dziś, trasa Stars Dance. Jak się czujesz, gotowa?

Sel: Tak jestem. Szczególnie dlatego że miałam bardzo dobry występ w L.A. i to był mój dom, więc motywuje mnie to żeby być jeszcze lepsza.

Dziennikarz: Jesteś młoda, mówisz o motywacji by być lepsza. Co to “być lepszym” dla ciebie?

Sel: Stale możesz się rozwijać. Dla mnie to jest bardzo fajne, tego roku skończyłam 21, mam moją małą siostrzyczkę pierwsze rodzeństwo, okrążam świat bez rodziców. Sama. Dla mnie był to dobry czas by dorosnąć, dużo się nauczyłam, i chcę tak dalej. Widzę jak dobrym możesz być jeśli tylko chcesz.

Dziennikarz: Więc jesteś sama naokoło świata. Wydaje mi się że dużo dziewczyn, patrzą na ciebie, na twoją wcześniejszą historie, byłaś tą którą zastraszano, ktoś kto siedział w tyle klasy robiąc zadanie domowe. A teraz jesteś super gwiazdą, co się dzieje tam w środku?


Sel: Na początek myślę że każdy powinien mieć czas dla siebie, i pomyśleć o wszystkim. Muszę się do tego zmuszać bo jestem szczęściarą. Otoczyłam się świetnymi osobami w tej trasie. Gdy byłam za granicą, miałam kuzynkę, która pracowała jako asystentka. A potem miałam moich dwóch najlepszych przyjaciół,  którzy są moimi tancerzami i znam ich lata.  Otoczyłam się miłością. Cała trasa jest pełna miłości.

Wywiad dla Radio Pride. 

http://www.prideradio.com/player/?mid=23961483

Filmik #1 O religii oraz popierania gejów

Pacey: Dorastanie. Czy było ciężko dla ciebie, oczywiście jestem religijny. Czy było ciężko powiedzieć, “popieram gejów” ale jestem religijny(a)?

Sel: Nie, dlatego że każdy ma swoje duchowe relacje, ze samym sobą. I ja mam swój stosunek do mojej religii, i nie mam potrzeby uzasadniać nikogo, albo uzasadniać mojej wiary. Dlaczego w to wierzę, a dlaczego nie? Bo wtedy jest skomplikowanie. Ale rzeczywiście wierzę w co wierzę, i podczymuję to a zarazem wierzę. Po prostu wierzę (w Boga).

http://www.prideradio.com/player/?mid=23961479

Filmik #2 O Rosji

Pacey: Nie jestem pewien czy ty, specjalnie wszystko organizujesz. Ale słyszeliśmy że Rosja, nie pozwalała ci wystąpić.

Sel: Tak to jest, tak to była inna śmieszna historia. Mieliśmy jechać do Rosji, najwyraźniej przez problemy które mieli ze wcześniejszym artystą, który wystąpił przed moim koncertem, nawet mnie nie wpuścili. Więc oczywiście było to wzorem, bo artyści którzy tam jechali mówili o wspieraniu (nie jestem pewna co do tego zdania :/ – Nasti ). Więc skończyło się dwoma sprawami, ja nie mówiąc nic oraz pech, bo byłam bardzo zła że zawiodłam moich fanów. I to jest nie fair, dla niektórych ludzi którzy nie mogli się doczekać show.

Pacey: (Nie zrozumiałam, bo mówił on dość niewyrażnie)

Sel: Małe dzieci oraz ludzie, byłam trochę wstrząśnięta, ale też rozumiałam sytuację. Pech ale… nie pojechaliśmy.

Pacey: Powiedz gdyby to cofnęli zgodziła byś się i wystąpiła tam?


Sel: Nie wiem. Chyba raczej o tym nie myślimy…

Selena odpowiada na pytania w Family Chanel.

Dziennikarka: Fani przygotowali pytania na Family.ca , mam ich tutaj kilka dla ciebie, gotowa? ok, ilovebrownies pyta: “Kiedy się zorientowałaś że chciałaś być piosenkarką? wymiatasz :D ”

Sel: Aw… dziękuję! Byłam bardzo dramatyczna jako dziecko. Na pewno chciałam występować i tańczyć i grać. Np. obok kominka. Tak mi jakoś zostało

Dziennikarka: Ok, pytanie od iKairi: “Jaką piosenkę zaśpiewałaś jako pierwszą.

Sel: (niestety nie da się zrozumieć, jakby taśma była ucięta)

Dziennikarka: 1Dandbtr pyta: “Jeśli musiałabyś wybrać, z kim zaśpiewała byś duet?”

Sel: Jason Mraz, ma taki dość wyluzowany styl. I jego teksty są super, kocham je są piękne.

Dziennikarka: To jest od CaitlynMarie, “Czy jest coś czego ci brakuje,co miałaś zanim byłaś sławna?”

Sel: Um.. to jest podchwytliwe pytanie. Kocham to co robię, i są momenty gdzie mogę zostać normalna. brakuje mi Teksasu i spędzania czasu z przyjaciółmi. Nie mieć nad niczym odpowiedzialności. Trochę mi tego brakuje.

Dziennikarka: Od Ceeceeluck “Czy jesteś zestresowana przed występami na twoich koncertach? Jak sobie z tym radzisz?”

Sel: Tak trochę. Ale wydaje mi się że to jest normalne. Więc ja i moja grupa skaczemy, odmawiamy szybką modlitwę a potem, zaczynam! To zawsze pierwsza piosenka, na tej pierwszej jesteś super zdenerwowana ale potem masz to za sobą.

Dziennikarka: SelenaStone11 mówi: “Selena inspirujesz mnie by być aktorką kiedy dorosnę, i moje pytani to: Miałaś inspirację by być aktorką? Jeśli tak, kto to taki?”


Sel: Dziękuje za to :D. Absolutnie, by być uczciwa gdy byłam bardzo mała Hilary Duff była moją idolką. Teraz bardziej Rachel McAdams.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz