niedziela, 13 grudnia 2015

Podaruj radość !

Wczoraj byłam na pewnym festiwalu, gdzie główną rolę grała Coca Cola i jej ciężarówki. W ciężarówkach można było sobie wyrobić na przykład puszkę tegoż napoju ze swoim wizerunkiem. Była też fotobudka i koleś rzeźbiący w lodzie, który wyrzeźbił oczywiście ciężarówkę Coca Coli. Były niejakie jutubery, które za bardzo mnie nie interesowały, Arka Noego, która mi dzieciństwo przypomniała i mile zaskoczyła, a potem miały być ludzie z niejakiego The Voice Of Poland, ale na tym etapie musiałam się z przyjaciółką zmywać. Gdzieś na końcu miała być jeszcze Margaret.
Całą imprezę prowadził Maciej musiał i Tomasz Kammel !
Przed tym jednak odwiedziłyśmy z przyjaciółką Tarasy Zamkowe ja kupiłam pewne dwie rzeczy i zrobiłam zdjęcie tej oto poniżej świecącej choince, która mi się podoba. I zdziwiłam się, że telefon zrobił lepsze zdjęcie od aparatu...

Trzeba wynajdywać takie festiwale, bo fajne są =D





















1 komentarz:

  1. Muszę poszukać u nas jakiś innym festiwali i musimy jeździć częściej.

    OdpowiedzUsuń