sobota, 28 maja 2016

Festiwal Kolorów !

Wczoraj razem ze swoją przyjaciółką wybrałyśmy się na niejaki Festiwal Kolorów w Lublinie, który odbył się na błoniach Areny Lublin.

Ogólnie moim planem było zobaczyć zespół Coria, który spełniłam, a potem zostać chwilę i po prostu sobie pójść. Ale nie dość, że Coria zagrała świetne numery jak "Czerń i biel", "Kwestia czasu", "Nie pozwól mi", "Rock 'N' Roll Love", "Niepokój", "Another Human Breakin'" i zajebiście było ich słuchać ponownie na żywo, po roku, znając tekst, utwory i z lepszym udźwiękowieniem, to jeszcze spotkałam swoje trzy koleżanki z klasy, plus siostrę jednej z nich i świetnie się bawiłyśmy =D

A wracając ponownie do koncertu Corii, to jak pisałam było lepsze udźwiękowienie, co wynikiem było to, że lepiej było ich słychać, a wokal wokalisty, Tomasza Mrozka był jeszcze lepszy niż ostatnim razem!

Przy drugim utworze (już nawet nie pamiętam jaki to był XD) słuchałam i śpiewałam razem z wokalistą, a ten chyba to zobaczył i wskazał palcem w moją stronę (mimo wszystko, jednak nie jestem pewna czy to było do mnie XD ale wszystko na to wskazywało XD Lepiej żyć w kłamstwie). Uśmiechnęłam się, śpiewałam sobie dalej, bez większej euforii.

Na koniec, tuż po wysypie kolorów, zespół zagrał utwór "Hymn Of The Weekend" zespołu Coldplay, co było świetne, strasznie mi się podobało =D

Po Corii był zespół Leniwiec, który grał mieszankę Punk, Reggae i jeszcze tam czegoś, ale fajnie grali, fajnie się przy tym siedziało i rozmawiało i piwo popijało (przynajmniej z jedną z koleżanek).

Gdzieś potem pojawił się DJ i wściekałyśmy się z kumpelami, kolorowe jak tęcza, co się pojawiła bo i deszcz trochę padał i słońce było =D

Z całą pewnością, gdy Coria będzie na następnym Festiwalu Kolorów, czy z przyjaciółką czy bez i tak tam się pojawię =D

Więcej zdjęć i w ogóle, pod poniższymi linkami do artykułów :
Setki osób i moc kolorowego proszku czyli „Festiwal Kolorów” w Lublinie (zdjęcia)
3... 2... 1 do góry! W Lublinie trwa Festiwal Kolorów (zdjęcia)
Festiwal Kolorów 2016 w Lublinie. Barwne szaleństwo obok Areny Lublin (ZDJĘCIA, WIDEO)
Festiwal Kolorów 2016 w Lublinie. Barwne szaleństwo obok Areny Lublin (ZDJĘCIA, WIDEO)













Tak mniej więcej wyglądał wyrzut kolorów ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz