sobota, 13 maja 2017

Dziewczyna z kolorowymi włosami ! - rysunek

Ponieważ mam ostatnio "fazę" na robienie kolorowych rysunków (tak to jest jak człowiek naogląda się, jak inni rysują w kolorze), dlatego też powstał taki oto rysunek dziewczyny z kolorowymi włosami. Przy okazji poćwiczyłam rysowanie włosów brwi, czy cieniowanie twarzy.

Otóż, kolorując włosy zaczynałam od najjaśniejszych kolorów, szczególnie, gdy jakiś jasny kolor był tylko takim przebłyskiem w ciemnych odcieniach. Myślę, że nie wyszły mi najgorzej, można by było stwierdzić, że to najlepiej wykonane włosy z mojej strony :P

Oczywiście odcień skóry na twarzy jest dziwny, bo próbowałam cienie zrobić brązami, i nie jestem jakoś zbytnio zadowolona efektem, ale może kiedyś wyjdzie :p

                              INSTAGRAM               DEVIANTART               FACEKOOK











































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz