sobota, 20 maja 2017

Selena Gomez - Bad Liar (Audio)

Gdy pierwszy raz usłyszałam usłyszałam tą piosenkę, myślałam sobie "kurde co to jest?", "to Selena Gomez?". Ale postanowiłam posłuchać ją jeszcze raz i stwierdziłam, że jest nawet fajna. Z racji tego, że wtedy musiałam wyjść na busa, żeby jechać do szkoły, to więcej razy jej nie odtworzyłam, aż do powrotu do domu, ale to tego czasu ta piosenka chodziłam mi po głowie. A będąc w domu na spokojnie włączyłam "Bad Liar" na komputerze, wsłuchałam się i mi się spodobała bardziej 👍

Z racji tego, że Selena Gomez jest jedną z nielicznych artystów wykonującą muzykę Pop, których słucham, a ja degustuję w muzyce Rock/Metal, to chyba mam wyczulony słuch, i może dlatego nowy utwór Seleny za pierwszym razem wydawał mi się dziwny 😥😖👅

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz