czwartek, 20 lutego 2014

Bella Thorne

W życiu naszej Belli dużo się ostatnio dzieje. Przygotowuje sie wydania nowej płyty. Disney przeprowadził krótki wywiad z naszą idolką. 


Co masz wspólnego z charakterem Cece z Taniec Rządzi? 

Jestem trochę jak CeCe … jesteśmy zarówno otwarte i przyjazne z tonami energii.Myślę, że jesteśmy zarówno dobrymi BFF.

Opowiedz nam o piosence Ring  na płycie Disney Channel Play It Loud. 

“Ring” było zabawne, bo to była taka dziewczęca piosenka … hymn. Podobało mi się również praca z Roshon, i że nasza piosenka jest piosenka Halloween, że można tańczyć.



Jaki był twój ulubiony serial Disney Channel? 

Hannah Montana.

Co będzie się się działo w twojej karierze muzycznej? 

Chce wydać już niedługo gotowy album. Jestem bardzo podekscytowana, chce wrócić do wykonywania. Bardzo lubię łączenia z fanami w ten sposób.



Co inspiruje twoją muzyką? 

Taniec inspiruje moją muzykę. Mając swoje koleżanki razem i po prostu byc wolna i szczęśliwa.



Co masz do powiedzenia swoim fanom?


Chciałbym podziękować bardzo za kontynuację miłości i wsparcia … przez wszystko, wiem, że są tu dla mnie. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz