poniedziałek, 10 lutego 2014

Nowe filmiki od Adidasu

http://www.youtube.com/watch?v=o0GuE3kFsXE 

Cześć wam tu Selena i jestem za kulisami. Nie, nie za bardzo za kulisami, jestem tylko w tym małym namiocie, powiedzcie: ‘cześć’. Jesteśmy w Hiszpanii, i jest bardzo ciepło ale nagrywamy i noszę na sobie fajne rzeczy NEO i super się bawię. Chciałam z wami pogadać o akcesoriach, bo bardzo lubię szaliki i małe czapeczki. Właśnie wam to pokaże, tu jest czerwona i cudowna. A te leginsy są świetne. Moja koleżanka Charity, która ma jasno czerwone włosy powinna je nosić bo są super. Są tu też inne rzeczy, więc chciałam powiedzieć ‘cześć’ i wam je pokazać.  Kocham was!

http://www.youtube.com/watch?v=pS6hn7AmWCg

Znalazłeś już wszystkie? Może spróbuj tu! 

Zdjęcie z Instagrama, razem z Charity Baroni : 


Zdjęcia z urodzin Charity Baroni : 

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz