środa, 19 marca 2014

Mike zaprzecza słowom Brada.

Nie od dziś wiadomo, że członkowie Linkin Park lubią podawać sprzeczne informacje. Przywoływaliśmy dziś słowa Brada, który twierdził, że na nowej płycie zespołu znajdzie się kilku gości. Chwilę później w sieci ukazał się wywiad z Mike'iem, który taką możliwość wykluczył.

DX: Czy planujecie więcej collabów na nowym albumie?

Mike Shinoda: Nie, nie sądzę, tylko Rakim. Trudno byłoby go przebić. Prawdę mówiąc,  po nagraniach z nim ciężko było mi rapować w innych kawałkach. Mówiłem sobie: "Jezu Chryste, jak mogę udawać, że umiem rapować po tym, jak ten koleś był w moim pokoju?" Było to jednak inspirujące. Cała ta sytuacja zmusiła mnie do tego, aby przyjrzeć się swoim tekstom i spróbować stworzyć coś lepszego. Możliwość współpracy z nim i obserwowania go dała mi natchnienie. Album wyjdzie latem i co najmniej jeden kolejny utwór ujrzy wcześniej światło dzienne. To nowa informacja, nikomu jeszcze tego nie mówiłem.

Całą rozmowę znajdziecie pod TYM adresem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz