sobota, 1 października 2016

Znowu nowe ołówki

W tym tygodniu zakupiłam sobie kolejny komplet ołówków do szkicowania, mimo iż kupiłam inne całkiem niedawno, tyle że te z innej firmy. Ten zestaw jest trochę lepszy bo ma więcej wariantów, nie wiem jak z jakością, bo jeszcze nie przetestowałam. Trochę muszę popróbować, a szczególnie, gdy ołówki Kooh-I-Noor się powoli kończą, a w Emiku, który jest najbliżej to nie ma ich tylko te co kupiłam wcześniej i te poniżej. A do innych sklepów to trochę mi nie po drodze. 

Zestaw ma gumkę do ścierania, temperówkę, tak jak w poprzednim zestawie, który kupiłam, ma jeszcze czarny i biały węgiel oraz 6 ołówków: HB, B, 2B, 4B, 6B i 8B.

Chciałabym przetestować je jak najszybciej, ale nie wiem co narysować, więc to może potrwać. Kurde, głupio tak, jak chcesz coś narysować, ale nie wiesz co...












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz