wtorek, 17 stycznia 2017

Boy with guitar - Ed Sheeran, rysunek

Więc, "faza" na Eda Sheerana trwa!

Oto kolejny wytworzony przeze mnie rysunek, tym razem z tłem! Bardzo bałam się robić to tło, ale ostatecznie nie jest najgorzej. Początkowo tutaj Ed miał już mieć twarz, ale kiedy próbnie narysowałam, wyglądało niezbyt dobrze.

Ogólnie miałam problem z dogadaniem się z prawą stroną rysunku, bo ręka trzymająca gitarę wyglądała grubo, a linia koszulki zwężała narysowaną postać. Po przerwach i głębszych dedukcjach chyba udało mi się to poprawić, chociaż nadal nie wygląda tak jak trzeba.

Jeszcze niedawno narzekałam na tatuaże, ale teraz twierdzę, że mimo dłubaniny fajnie się je rysuje, a jeszcze fajniej wyglądają ;-)

Robiąc pomarańczowe tło, oczywiście musiałam zapomnieć, że włosy też są pomarańczowe, ale jakoś wybrnęłam, zostawiając takie białe miejsce, oddzielającą tło od włosów.

Oryginalny obrazek: <KLIKNIJ

Mój:
Deviantart
Facebook
Instagram






































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz