poniedziałek, 16 stycznia 2017

Ed Sheeran - rysunek

W związku z tym, że Ed Sheeran postanowił podzielić się swoją nową muzyką i kompletnie się uzależniłam od "Castle On The Hill" i "Shape Of You", i muszę się powstrzymywać od puszczania ich na przemian na okrągło, postanowiłam narysować Eda w rysunkowej wersji.

Dawno nie rysowałam kredkami, skupiałam się bardziej na ołówkach, ale taki powrót do kolorów jest fajny, w szczególności, że ołówki mi się "przejadły" i mam ochotę robić coś kolorowego.

W rysowaniu tego rysunku miałam trudności z narysowaniem gitary. A jeszcze większe trudności były z włosami. Wzorowałam się na trzech różnych formach i w końcu doszłam do najbardziej mi odpowiadającego ich wyglądu. Rysownie tatuażów było jak "czy on musi mieć tyle tego na rękach?" Parę rzeczy bym zmieniła, albo inaczej narysowała, ale jak jest, tak jest. Miałam robić tło, ale bałam się, że zepsuje sobie rysunek :P

Oryginalne obrazki: 1  2  3

Mój:
Devientart
Facebook
Instagram















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz