poniedziałek, 25 grudnia 2017

Powrót do początku roku

Post ten cały czas był jako wersja robocza, więc w końcu się nad nim lituję i publikuję =D 

Robię taki zestaw najlepszych zdjęć z danego miesiąca. Dotychczas były takie postyod sierpnie do lutego, cofałam się miesiącami, ale ogółem planuję żeby takie posty szły normalnie, po kolei ;-)

Pamiątka z Sylwestra, czy zakupu składanki z najlepszymi utworami zespołu Fall Out Boy, gdzie zdjęcia mi fajnie wyszły i dlatego są tutaj zawarte. Dodatkowo widok śniegu, który w tym roku nas nie rozpieszcza, bo go w ogóle nie ma, oraz zdjęcia paru moich rysunków, w tym tak jakby autoportretu, bo narysowałam swój portret, tylko ze zdjęcia z czasów mojego dzieciństwa ☺

PS. Skoro już spontanicznie o trzeciej nad ranem publikuję ten post, to chce napisać, że nowe posty się tworzą i najprawdopodobniej niedługo coś konkretniejszego się pojawi ;-)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz