wtorek, 10 września 2019

"BAD BOYS" POWRACAJĄ!

Kultowy film i kultowi bohaterowie wracają! 
Dwa filmy powstałe pod główną nazwą "Bad Boys" są dla mnie sentymentalne. Pamiętam, że za każdym razem gdy leciały one w telewizji, to ja zasiadałam i oglądałam. Były one moimi jednymi z ulubionych filmów. Niestety nie wiem czy nadal tak jest, bo od około dwóch lat nie oglądam telewizji i nie śledzę filmów, które stacje telewizyjne puszczają, a na komputerze rzadko oglądam jakiekolwiek filmy i w sumie jest możliwość, że coś się pozmieniało. Jednak to co zostało mi w pamięci to dobra dawka humoru, komiczne dialogi, czy sytuacje, w dodatku ten humor był taki charakterystyczny. Dwaj główni bohaterowie, którzy są przeciwieństwem siebie, ale te przeciwieństwa się przyciągają i jest to świetny duet. Pamiętam jak za dzieciaka, czy nastolatka oglądałam filmy akcji czy tam sensacyjne, bo lubiłam jak się strzelają, jak są wybuchy i tego typu rzeczy, które również są w filmach "Bad Boys". 

Pierwszy film swoją premierę miał w roku 1995, dwadzieścia pięć lat temu, zaś drugi film premierę miał w 2003 roku, a po siedemnastu latach film powróci na początku przyszłego roku, bo premiera wyznaczona jest na 16 stycznia i tylko JEDEN DZIEŃ po niej będzie Polska premiera! Skąd ta ekscytacje, że tylko DZIEŃ PO? Otóż pierwszy film premierę miał w kwietniu, a w Polsce pojawił się dopiero w grudniu, natomiast dwójka premierę miała w lipcu, a w Polsce w październiku. No i ogólnie w Polsce premiery filmów są opóźniane nawet do roku, także ten 😆.

Trzecią część nazwali "Bad Boys For Life" i kiedy obejrzałam trailer, to te wspomnienia z małolata wróciły. Powtórzyli kultową scenę, która jest na początku traileru, widać, że znowu będzie ten charakterystyczny humor, no ja czuje ten klimat z dwóch poprzednich filmów. I jeszcze ta muzyka nawiązująca do dwóch poprzednich. No ja mam nadzieję, że tego nowego nie zepsuli, że to będzie godne poprzedników. Ja jestem nastawiona pozytywnie. Przed premierą "Bad Boys For Life" dobrze będzie sobie przypomnieć dwa poprzednie filmy, więc przy okazji zobaczę, czy nadal będą mi się podobać 😊😉.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz