czwartek, 6 kwietnia 2017

"Prison Break" powrócił !

Chociaż lubię ten serial dopiero od niedawna, a ostatni odcinek obejrzałam jakieś trzy tygodnie temu, to zdążyłam się jednak przekonać, że to jest świetny, naprawdę dobrze zrobiony serial ! Mimo, iż seria druga i czwarta tak jakoś nie do końca pasowały mi, to po czasie przekonałam się do nich. Szczególnie czwartą, która miała być ostatnią z resztą, jakoś ciężko mi się oglądało, ale z czasem coraz bardziej przekonywała mnie do siebie, w szczególności pod koniec.

A teraz serial powrócił !
Pierwszy odcinek piątego sezonu serialu, tudzież piszą, że sequelu, miał swoją premierę 4 kwietnia. Ja go obejrzałam dzisiaj, w internecie, z polskimi napisami. Miałam to zrobić jutro, ale tak mnie korciło, że "a włączę sobie dzisiaj". No i tak ujrzałam starych bohaterów z pierwszej serii, którzy powrócili ! Kultowi bohaterowie, którzy zaczęli kultowy serial i już chce się oglądać. Znowu taka tajemnicza fabuła, powrót typowej dla "Prison Break" muzyki, a jak zobaczyłam intro (w sensie to, jak się serial zaczyna i są przedstawiani aktorzy), to szczena mi opadła. Dosłownie. Również i tatuaże głównego bohatera powrócą, trochę inne, ale przecież to inna historia, że tak powiem.



A teraz czekam, na kolejny odcinek, z wielką niecierpliwością, co będzie dalej, jak się potoczą losy bohaterów, i w ogóle. Twórcy wspominali, że to będzie powrót do korzeni serialu, i w gruncie rzeczy po tym co zobaczyłam w odcinku i na licznych trailerach, spodziewam się, że tak będzie. Mam nadzieję, że tego nie schrzanią, a wręcz zrobią coś mego epickiego. Chociaż powrót serialu sam w sobie jest epicki :P

Muszę przyznać, że mimo, iż "Prison Break'a" obejrzałam niedawno, to chyba lubię go o wiele bardziej niż serial "Arrow", które oglądam już bardzo długi czas, bo chyba od samego początku tego serialu. Jednak nie jestem tego pewna, ale wkrótce myślę, że to się u mnie wyjaśni. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz