niedziela, 11 października 2015

SELENA W WYWIADZIE DLA CHARTS IN FRANCE

Będąc w Paryżu w ubiegłym miesiącu w celu promocji najnowszego albumu, „Revival”, Selena udzieliła wywiadu stronie internetowej Charts in France. Poniżej publikujemy pełen wywiad. Zachęcamy do zapoznania się z nim:

Dziesięć minut. To był czas, w którym mogłem przesłuchać Selenę Gomez w Royal Monceau w Paryżu. Instrukcje są banalne. Formalny zakaz wymawiania imienia Justin Bieber. Gdy znalazłem się w towarzystwie gwiazdy, ktoś z jej zespoły poprosił mnie o mojego iPada, aby sprawdzić przygotowane przeze mnie pytania, który prawdopodobnie trafił do rąk Seleny, znajdującej się w innym pomieszczeniu. Ta sama osoba poprosiła mnie bym usunął dwa pytania. Jej głos z pokoju. [Selena] Jest poważniejsza niż się spodziewano. Dużo makijażu, jej włosy związane z tyłu poza dwoma pasmami opadającymi na jej twarz. Ma na sobie piękną czarną sukienkę.

Z nadejściem nowego albumu w końcu dowiemy się, kto to Selena Gomez?

Tak.. nawet pierwszy utwór na płycie pt. „Revival”, mówi, że obudziłam się po podróży, która miała miejsce w ciągu ostatnich dwóch lat. jak wszyscy mam w swoim doświadczeniu wzloty i upadki, które znajdują się na albumie. Istnieje pewna luka.. to odzwierciedla moje życie, co przeżyłam. Jestem pewna, że ten album zaprezentuje mnie najbardziej uczciwą, przedstawi mnie.

To dobra wiadomość! Nie zrozum mnie źle, ale do tej pory zawsze byłem bardzo rozczarowany twoimi albumami, ponieważ nie były nigdy osobiste.

Tak! Zgadzam się! Dziękuję! Myślę, że otworzyłam się, gdy nagrałam „The Heart Wants What It Wants”. To był pierwszy raz, kiedy to zrobiłam. Byłam bardzo zaniepokojona, by to zrobić. Byłam przerażona tym, by ujawnić swoje intymne rzeczy. To może być bardzo destrukcyjne, gdy inwestujesz w coś o czym ty decydujesz, by pokazać osobiste aspekty siebie, których ludzie mogą nie lubić. Teraz mnie ot nie obchodzi. To jestem ja, to jest to czego chcę, nie dbam o to co ludzie pomyślą.

Dlaczego chcesz, aby dostrzeżono cię osobistym tekstem „The Heart Wants What It Wants”?

Każdy ma przejścia miłośne. Każdy doświadczył tego, co to znaczy kogoś kochać.. czasami cierpią, potem przechodzi. Nie masz wyboru/ Nic nie jest idealne..
Nie możesz mieć wszystkiego czego chcesz, i robić rzeczy, które inni muszą zatwierdzać. Po prostu musisz uwierzyć w siebie i .. serce chce, czego chce.

Jesteś współautorem „The Heart Wants What It Wants”. Czy czułaś coś specjalnego podczas pracy przy tej piosence? Czułaś, że był to punkt zwrotny w twoim życiu?

Czułam, że cały świat mówił zbyt wiele. To było niesprawiedliwe i bolesne. Jestem młodą kobietą i piosenka wyjaśnia, że istnieją miliony powodów, aby zatrzymać wszystko, lecz ja chcę, czego chcę, nie mogłam nic na to poradzić, nie mogłam się powstrzymać. To było silniejsze ode mnie. Byłam zachwycona, gdy ją [piosenkę] zaśpiewałam, ponieważ wiedziałam, że wszyscy na mnie patrzą i zobaczą moje życie osobiste. Chciałam, żeby ludzie patrząc na mnie zobaczyli mnie, że to ja. Zawsze pracowałam ciężko i nadal to robię nieprzerwanie od 7 roku życia.

Trudno jest żyć będąc osobą publiczną, kierować się w stronę artysty czy zwykłej dziewczyny, którą jesteś? Można to wykorzystać jako inspirację..

Tak.. wiesz, ciężko na to pracowałam. Nie było mnie przez ostatni rok, zamknęłam się w studiu. Moje życie obracało się wokół tej płyty. To „Odrodzenie” (ang. Revival), mój projekt muzyczny dla każdego. I tak jak pan powiedział, jest bardziej osobisty. Ludzie sami się przekonają i będą chcieli więcej. Spojrzą na inne rzeczy.. po prostu, trzeba być cierpliwym.

Wiele straciłaś? Masz jakiś żal?

Nie... powiedzmy, że każda trudność, pozwala nas budować. Każdy w sowim życiu robił rzeczy, których nie powinien robić. Każdy robił w sowim życiu rzeczy, których nie powinien, ale nie można żyć w nieustannym żalu. Trzeba iść do przodu. Spaść jednego dnia na sam dół i mieć siłę by wznieść się odzyskując siły. Popełniałam błędy, których żałuję.. ale jestem dumna z tego kim jestem.

Twój głos się zmienił, szczególnie myślę tutaj o „Same Old Love”, jest dojrzalszy niż wcześniej.

Musiałam jedynie zmienić to, co było dla mnie komfortowe. W innych piosenkach starałam się robić inne rzeczy z moim głosem, zanim tak naprawdę wpadliśmy na to, co należy zrobić.. znalazłam chwile czasu, by go odnaleźć! Próbowałam wielu rzeczy i teraz wiem, jak wyrażać swoje emocje. Jeśli nie uda ci się wyrazić to, kim naprawdę jesteś, popłyniesz. Poszukiwanie siebie zajęło mi rok.

Trudno jest być na rynku pop czując konkurencję ze strony innych artystów?

Nie, tak naprawdę nie mam poczucia konkurencji. Gdy pojawiłam się na VMA w tym roku, byłam bardzo szczęśliwa widząc wszystkich. yłam tam, by wspierać moją najlepszą przyjaciółkę, Taylor. Byłam dla dla niej. Ludzie powinni pomagać sobie nawzajem. To miejsce dla każdego. Każdy chciałby być piosenkarką i każdy powinien być inspirowany przez innych.

Dokładnie, kim są artyści, którzy cię inspirują?

Kocham Beyoncé. Ona pracuje tak ciężko.. sprawia wrażeni osoby, która budzi się rano, je zdrowo i tańczy do swojej muzyki… To niewiarygodne! Inspiruje mnie, jest tak potężna [jej status gwiazdy].

Które z twoich utworów, są twoimi ulubionymi?

„The Heart Wants What It Wants”, bez zastanowienia. Wśród całej mojej twórczości, jest moją ulubioną. Tuż za nią są „Kill Em With Kindness” i “Good For You”.

Co było najstraszniejszym prezentem, który wręczył ci fan?

Strasznym? To trochę ciężkie, ale to prawda, że czasami są one [prezenty] dziwne. Dużo papieru toaletowego z wiadomością o pewnej propozycji. Zastanawiałam się, dlaczego mi go dają? Miałam go używać? (śmiech). Moi fani są bardzo kreatywni. Wiedzą, że kocham jeść. I dają mi pełno jedzenia! makaroniki, pikantne ciastka. Lubię takie rzeczy!

Co sądzisz o Paryżu?

Kocham to miasto, naprawdę. Po pierwsze, architektura jest tu niesamowita. Nie jest tak samo jak w Los Angeles. Ludzie są wyrafinowani, oglądają wszystko wokół. bardzo mi się tam podoba.

Ludzie we Francji są szczególnie wyrafinowani?

Tak, oczywiście! Francuzi są bardzo stylowi. Jestem z teksasu i widzę różnicę. Ludzie tutaj są cudowni. Kocham ich język, sposób, w jaki ludzie mówią.. i macie najlepszą kawę na świecie, ładne bary. Ludzie są bardzo namiętni i otwarci poglądowo. Byłam w parku i nie było wolnego miejsca niezajętego przez jakąś parę. na brzegu, na trawniku, całowali się wszędzie. To było bardzo piękne. Amerykanie mówią: „hmm, dlaczego to robisz na podłodze? [całujesz się]”! (śmieje się).

Amerykanie są skromniejsi [w uczuciach]?

Nie można wyświetlić publicznie ludzkich uczuć. W USA, gdy ludzie całują się w parku, ktoś przyjdzie i powie: „Chwilkę, co ty robisz?”. Kocham Francję, jest pełna miłości, pasji.

Czy możesz powiedzieć coś o swojej karierze aktorskiej?

Podłożyłam głos dla filmu animowanego z Adamem Sandlerem, „Hotel Transylwania 2”. Film został wydany w USA, jest idealny dla rodzin. Jako aktorka mam tendencję jednak do bardzo różnych rzeczy w tym roku. Dramaty, komedie.. nagrałam film z Jamesem Franco, który wyjdzie niebawem.

Masz tendencję do filmów w stylu „Spring Breakers”?


Oczywiście, chciałabym takich więcej! Chcę go kontynuować. istnieje wiele możliwości. Lubię pracować z Korine (reżyser filmu „Spring Breakers”), jest geniuszem. naprawdę chcę zrobić to ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz