czwartek, 8 października 2015

Wyznanie gwiazdy: walczyłam z chorobą i w tajemnicy przeszłam chemioterapię

23-letnia Selena Gomez ujawniła swój sekret. Wyjaśniła, dlaczego nagle zniknęła ze sceny. Rok temu odwołała trasę koncertową po Australii. Mówiła wtedy, że potrzebuje odpoczynku, trochę czasu dla siebie, po to by "stać się lepszą osobą". Teraz powiedziała prawdę.


Selena Gomez

Selena ma obecnie 23 lata, ale przez niektórych wciąż postrzegana jest jako nastolatka, która zaczynała jako gwiazdka Disney'a. W obszernym wywiadzie dla czasopisma Billboard postanowiła zerwać z wizerunkiem "dziewczynki" i wyjaśniła swój brak obecności w mediach z ubiegłego roku.

Selena Gomez opowiedziała o tym, jak wykryto u niej toczeń (groźna choroba autoimmunologiczna) i jak przechodziła ciężką chemioterapię. Wtedy postanowiła ukryć prawdę i leczyła się w tajemnicy.


Młodej piosenkarce nie było łatwo ukrywać swoją chorobę, zwłaszcza przed rozczarowanymi fanami. Selena wielokrotnie chciała powiedzieć prawdę, ale ostatecznie zdecydowała się zaczekać do momentu, aż w pełni wróci do zdrowia i poczuje się komfortowo.

Osobiste wyznanie Seleny ukazało się wywiadzie dla amerykańskiego magazynu Billboard



Selena Gomez dużo czasu poświęcała ostatnio na promocję swojego nowego singla "Same Old Love". Niedawno wokalistka zaprezentowała okładkę nadchodzącej płyty. Piosenkarka postawiła na odważny krok, zdecydowała się na całkiem nagą fotografię na albumie.


Selena Gomez - "Revival"


Źródło : Onet.pl - Wyznanie gwiazdy: walczyłam z chorobą i w tajemnicy przeszłam chemioterapię

Poniżej podaje wam linki do stron, gdzie jeszcze napisali o Selenie. Dla ciekawskich, i nie tylko, zapraszam do zajrzenia, przeczytania =)
Inrteria.pl - SELENA GOMEZ: PRZESZŁAM CHEMIOTERAPIĘ

WP.PL - Dramat Seleny Gomez - przeszła chemioterapię

RMF.FM - Selena Gomez: Zdiagnozowano u mnie toczeń i przeszłam chemioterapię

Eska.pl - Selena Gomez przeszła CHEMIOTERAPIĘ! Nowa płyta Revival w cieniu dramatycznych wyznań!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz