wtorek, 6 września 2016

Mam "This Is War" !

Nie byłoby nic w tym fascynującego, gdyby nie to, że nie dawno będąc w Empiku nie było tej płyty, a wczoraj zaszłam, zaglądnęłam z ciekawości, a tam kurde "This Is War" 30 Seconds To Mars. A ja taka radocha. Bez zastanowienia od razu wzięłam i przeglądałam dalej jakie są płyty. Pomyślałam, że jak jest "This Is War" to może i znajdę System Of A down lub Green Day, ale niestety jeden cud musiał mi wystarczyć XD

Najlepsze jest to, że puściłam sobie płytę przed snem. Pomyślałam, że jestem przyzwyczajona do późnego, to i całą płytę w spokoju sobie odtworzę i jeszcze radio włączę, no ale w pewnym momencie mi się przysnęło... Taa... a było zaledwie tylko cztery utwory do końca płyty XD

No, to teraz muszę sobie kupić pierwszą ich płytę. Mam fazę na kupno ich muzyki, a to przez brata, bo jak pierwszą kupiłam, to on mnie namówił XD Powiedział mi, że skoro lubię ten zespół, to powinnam kupić, a że wtedy nie chciałam wyjść bez niczego to kupiłam i w sumie jestem zadowolona, szczególnie, gdy dokupiłam sobie jeszcze dwie =D


































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz