piątek, 9 września 2016

Rysujemy ! Coś tam...

No to znowu czacha i nie wiem czy jest to lepsze zdjęcie czy nie, ale powiedzmy że tak XD
Czachę można już znaleźć na Deviantarcie ! 

Narysowałam różę. Niby szybka robota, ale do końca chyba zadowolona nie jestem, ale kij, kiedyś wyjdzie mi lepiej =) Taka trochę amatorka, ale jak na amatorkę chyba zła nie jest XD Ta moja logika myślenia XD
Róża również jest na Deviantarcie!

No i góźć (błąd celowy) programu =D No dobra, może bez przesady XD Harley Queen z "Suicide Squad"! Na razie tylko linie, ale mam nadzieje, że tak długo nie zostanie =) A w poniedziałek jest historia, więc ten no... będzie się działało dalej ;-) Muszę się uporać z ręką, bo mi nie wychodziła, ale myślę, że po przerwie w końcu ładnie się mi ją narysuję ;-)

No a teraz zdechnięta po całym tygodniu wczesnego wstawania, powoli będę kierować się do swojego pokoju na wyrko i włączę sobie jakąś płytę, przy której pewnie usnę XD











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz