piątek, 9 września 2016

OneRepublic - Future Looks Good (Audio)

Nowa muzyka! I dobrze, bo na mojej Playliście w telefonie o pamięci 1 giga zaczyna być nudno... (a to dlatego, że wejście na słuchawki w moim LG jest zepsute i słucham muzyki na starej Nokii)

Kolejny nowy utwór dzisiaj  i w przypadku zespołu OneRepublic. Zdaje się że trzeci nowy kawałek zaraz po "Wherever I Go" i "Kids". I muszę stwierdzić, że "Future Looks Good" spodobał mi się od razu, bo w przypadku tego drugiego tytułu, to musiałam parę razy posłuchać. I w sumie chyba tego pierwszego też. Już nie pamiętam. Chyba mam sklerozę XD
Ale mniejsza z tym ...   XD

Utwór urzekł mnie tą gitarą na początku która fajnie ciągnie się przez całość tej piosenki. Tylko jest odrobina elektroniki i właśnie ta odrobinka nie psuje, że tak powiem, całej piosenki, bo w poprzednich to kurza twarz jak dla mnie było jej za dużo. No i pewnie dlatego musiałam się do dwóch pierwszych, że tak powiem, przywyknąć. 

No to moim zdaniem "Future Looks Good" jest najlepszą z najnowszej trójcy nowych utworów OneRepublic =D Zajebiście się jej słucha i bez musu wciska się reply ;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz