poniedziałek, 20 lutego 2017

Spełniam prośbę mojej mamy

Moja mama, poprosiła mnie, bym narysowała/zrobiła zaproszenie, challenge accepted. 

Ogólnie chodzi o to, że brat mojej mamy, a oczywiście mój wujek, chyba z drugi miesiąc się wybiera na kawę do mojej mamy, no i moja mama postanowiła wysłać mu zaproszenie, to było takie "ciekawe co zrobi, jak dostanie zaproszenie", a do zaproszenia zatrudniła mnie. Więc ja oczywiście przyjęłam zamówienie i jako takie zaproszenie zrobiłam =)

Miałam trudności z narysowaniem filiżanki, a jeszcze większe przy talerzyku, którego ostatecznie już nie narysowałam. Ogółem wyszło trochę inaczej niż na projekcie wykonanym przed zaczęciem rysowanie tego zaproszenia, ale jest fajnie. Zadowolona jestem.

Instagram
Deviantart
Facebook









































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz