piątek, 17 lutego 2017

Światowy dzień kota

Skoro jest dzisiaj Światowy Dzień Kota, to i rysunek kota jest!

A tak poza tym, to taki zbieg okoliczności, że akurat dzisiaj rysunek kot. Zaczęłam go we wtorek, na szkolnym dyżurze. Skończyłam dopiero dzisiaj, bo tak wyszło :P

Bardzo polubiłam robić obrys cienkopisami, dlatego tu też są linie zrobione cienkopisem. Z racji tego, że chce się trochę  podszkolić w rysowaniu kredkami, to na przykład bardzo mocny pomarańczowy spróbowałam rozjaśnić tym takim kolorem typowo skórnym, a ubarwienie kotka poeksperymentowałam i zmieszałam dwa odcienie szarości, które się trochę różnią od siebie, ale nawet nie wyszło źle.

Oryginalny obrazek : https://imgs-tuts-dragoart-386112.c.cdn77.org/how-to-draw-a-cute-anime-cat_1_000000014015_5.png

Instagram
Deviantart
Facebook












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz