niedziela, 8 października 2017

Playlista 30.

Oh! Jak ambitnie! Playlista z utworami! 
A tak na serio to niedługo powinny się pojawić lepsze i fajniejsze (jak dla mnie) posty XD

Miałam przyjemność ostatnio poznać twórczość zespołu KORN, i muszę powiedzieć, że to co oni robią, to jest co najmniej arcydzieło! Kurde, robiąc tą playlistę musiałabym umieścić przynajmniej trzy czy cztery całe albumy! To by chyba sto kawałków było, a i tak jest o piętnaście więcej niż zazwyczaj jak robię playlistę ;-) 

Z zespołem Korn miałam przyjemność się spotkać przy premierze utworu "Hater". Wtedy jeszcze nie byłam geniuszem w wyszukiwaniu informacji i tak dalej na temat danego artysty, więc powoli ogarniałam, że takie kawałki jak "Never Never", "Falling Away from Me", "Get Up!", czy potem "World Up" i inne popularne, które leciały w radiu są ich. Kiedyś nawet próbowałam przesłuchać całą ich dyskografię, co skończyło się klapą, bo ja jestem dziwny człowiek i poznając jakiegokolwiek artystę, nie przepadam za jego pierwszymi dwoma, trzema albumami, i tak z resztą było w przypadku Korna. 

Zespół przykuł moją uwagę wypuszczając nowe utwory z najnowszego ich albumu, "Rotting in Vain", "Insane", "Black Is the Soul". Właśnie te trzy utwory się do mnie przyczepiły, słuchałam ich przez dłuższy czas klikając przy okazji 'replay', aż w końcu stwierdziłam, że trzeba posłuchać całą ich twórczość, i tak jak wspominałam, albumy "The Serenity of Suffering", "The Paradigm Shift", "The Path of Totality" powinny być w całości tutaj przedstawione. I tak nie ma tu wielu znanych kawałków, bo chciałam umieścić inne, może trochę mniej znane, ale za to równie zajebiste.

1. Korn - Prey For Me




2. Korn - Hater




3. Korn - Get Up! ft. Skrillex




4. Korn - Starting Over




5. Korn - 4U




6. Korn - Politics




7. Korn - A.D.I.D.A.S.




8. Korn - Freak On A Leash




9. Korn - Counting On Me




10. Korn - Die Another Day




11. Korn - The Hating




12. Korn - Thoughtless




13. Korn - Falling Away From Me




14. Korn - K@#*%!




15. Korn - Bleeding Out




16. Korn - Holding All These Lies




17. Korn - Never Never




18. Korn - Word Up




19. Korn - Evolution




20. Korn - Hating




21. Korn - Everything Falls Apart




22. Korn - Coming Undone




23. Korn - Right Now



24. Korn - Spike In My Veins



25. Korn - Are You Ready To Live?



26. Korn - Burn The Obedient



27. Korn - Ever Be



28. Korn - Dead Bodies Everywhere



29. Korn - Liar



30. Korn - Did My Time



31. Korn - Chi



32. Korn - Wake Up Hate



33. Korn - Got The Life



34. Korn - Somebody Someone



35. Korn - Twisted Transistor



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz