niedziela, 31 marca 2019

Wrócili i oni!

Stało się! Po tylu latach Rammstein opublikował nową muzykę!
Na tą chwilę czekali chyba wszyscy fani. No przynajmniej ja jak się dowiedziałam o nowym utworze zespołu to się uradowałam =D. I kiedy przyszedł ten dzień premiery, z niecierpliwością czekałam, co nowego Rammstein wymyślił i tu z pomocą przyszedł YouTube, a właściwie jego nowa funkcja premier, dzięki której wiedziałam o której będzie premiera nowego klipu. 

Po zapowiedzi, jaką zespół opublikował można było wywnioskować, że będzie grubo i tak było! Teledysk do utworu "Deutschland" pokazuje historię Niemiec, od czasów średniowiecza, aż po te bardziej współczesne. Zostało pokazana barbarzyństwo, czy Holocaust co nie wszystkim się spodobało, można się domyślać komu.

A ja powiem tak. Utwór jest świetny, uspokoili mnie, bo myślałam, że jak będzie ich wielki powrót, to coś się zmieni, i że się zmieni na gorsze no albo na mniej zadowalające, ale tak się nie stało o jestem z tego powodu szczęśliwa. Chociaż niektórzy uważają, że utwór nie jest mega mocny i mimo, że jest dobry, zespół mógł się postarać bardziej. Nie rozumiem ich, niech lepiej poczekają na całą płytę, bo jestem pewna, że znajdzie się, ich zdaniem, mocniejszy utwór od "Deutschland". Podczas oglądania premiery od razu mi się spodobał, wpadał w ucho i ogółem byłam i nadal jestem nim zachwycona. Słychać w nim po prostu Rammstein, ich stylówkę, tylko w nowszej wersji, że tak powiem. Jednak trochę pohamowałam ten swój zachwyt póki nie dowiedziałam się o czym jest tekst, bo jak wiadomo jest po niemiecku i mało co z niego rozumiałam :P, gdyby był po angielsku, byłoby o wiele łatwiej :P. Klip jest bardzo dobry, mocny (jak na Rammstein przystało) i po prostu opowiada historię Niemiec, więc nie mam pojęcia dlaczego niektórzy uważają, że to jest jakieś mega obraźliwe i nie wiadomo jak złe. Dużo pracy zostało w niego włożone i to widać. Chyba do żadnego teledysku Rammstein nie wracałam, tak jak do tego. I jeszcze na końcu, gdzie są tak jakby napisy końcowe, jest piękna wersja utworu "Sonne" zagrana na pianinie. 

Teraz prawie cały czas "Deutschland" jest odtwarzany i to nie tylko u mnie bo po ponad trzech dobach pod teledyskiem jest prawie 16 milionów odtworzeń, więc to dobry znak =D. Ja czekam na pozostałe 4 klipy i ogółem na całą płytę która ukażę się 17 maja, a tymczasem udostępniam poniżej oficjalne wideo do "Deutschland" ❤️.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz