poniedziałek, 25 listopada 2019

Polska drugi raz z rzędu wygrała Eurowizję dla dzieci. No i fajnie.

Ja ogólnie nie przepadam za czymś takim jak Eurowizja. Uważam to za taniej jakości 'coś', gdzie jest taniej jakości muzyka. Ale jak każdego człowieka goni ciekawość, w szczególności, kiedy rok temu oglądałam Junior Eurovision, kiedy to Roksana Węgiel wygrała, dzięki czemu tegoroczna Eurowizja organizowana była w Polsce, tak więc byłam ciekawa, co tam się wydarzy i jak to będzie, bo z organizowaniem czegoś w Polsce bywa różnie 😉.

Tak jak rok temu pisałam, że piosenka "Anyone I Want To be" Roksany Węgiel na tle pozostałych utworów było wybijające, i nie brzmiało jak inne piosenki, nie było kolejną balladą, czy czymś z rodzaju 'łupu cupu' (tak wiem, oryginalne nazewnictwo 😆), tak w tym roku "Superhero" Viki Gabor jeszcze bardziej wybija się z pośród innych, chociaż w tym roku były też trochę mocniejsze propozycje niż w zeszłym roku. Nawet podoba mi się ten utwór, choć nie leży w moich gustach i nie jest czymś wyczynowym, no ale słuchając go, to ja go czuję, że tak powiem. Dziewczyna ma dwanaście lat i ma TAKI GŁOS, że ojeju.

I tak jak tegoroczne "Superhero" mi się podoba, mimo, iż może nie będę go słuchać na co dzień, to zeszłoroczne "Anyone I Want To Be" tylko akceptowałam, miałam neutralne zdanie, tak z czasem go znienawidziłam. Po prostu już wtedy tak nie do końca przepadałam za samą Roksaną, a jak już zaczynali puszczać tą jej piosenkę WSZĘDZIE, dosłownie WSZĘDZIE, nawet w najciemniejszych odłębach internetu, pisać na jej temat niemalże codziennie, nawet coś w stylu "Roksana Węgiel dodała zdjęcie na Instagrama", to moje nerwy nie wytrzymały. Uważam, że "Superhero" jest o wiele lepszą piosenką, a Viki ma o wiele lepszy głos niż Roksana i nagroda tegorocznej Eurowizji dla dzieci jej się należała 😄.


Poland 🇵🇱 - Viki Gabor - Superhero - LIVE - Junior Eurovision 2019


Słyszałam poprzedni utwór Viki, "Time", jeszcze z czasów "The Voice Kids" bodajże, no i on mi się nie podobała kompletnie. Jest niskiej jakości muzycznym tworem. W porównaniu do "Superhero" jest taaaakaaa różnica. "Time" to jest taka piosenka z brudnopisu, napisana na szybko i nagrana na kolanie, a głos dziewczyny kompletnie do niej nie pasuje. Takie moje zdanie. 

Warto wspomnieć jeszcze o poziomie tegorocznej Eurowizji, bo wśród, jak dla mnie, kiczu, były całkiem dobre pozycje, jak u reprezentantów Australii, Północnej Macedonii, Kahachstanu, a i uczestnicy z Malty i Rosji pod względem wokalnym byli niczego sobie. Byli jeszcze tacy uczestnicy, gdzie głos był bardzo dobry, ale piosenka już nie, na przykład reprezentant Gruzji, Walii, czy Portugalii. Jednak najbardziej irytującymi dźwiękami podzielili się z nami ludzie z Holandii, Francji, Hiszpanii i Białorusi. No nie podobały mi się ani piosenki, ani występy, a wokalnie to też tak słabo. Tak więc całkiem sporo było tych 'spoko' propozycji. W zeszłym roku, jak dobrze pamiętam, mało co mi się spodobało. Trochę szkoda mi tych z dobrym wokalem, a którzy dostali słabe kompozycje, takie rzeczy mnie gryzą.

Viki Gabor from Poland wins the Junior Eurovision Song Contest 2019! 🇵🇱


A tak na koniec wspomnę, że jeżeli mówię, znaczy piszę 😛, że coś mi się podoba, to bardziej w takim znaczeniu, że brzmi dobrze i całkiem dobrze się tego słucha, z tym, że raczej tylko jednorazowo, podczas konkursu Eurowizji 😂.

A tymczasem się żegnam, bo noc jest.

Viki Gabor - Superhero - Winning Performance - Junior Eurovision 2019

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz