sobota, 12 lutego 2022

Ed Sheeran - The Joker And The Queen (feat. Taylor Swift) [Official Video]

Duet Ed Sheeran i Taylor Swift przypomniał o sobie, gdy Swift postanowiła ponownie wydać album "Red", na którym znajdował się ich wspólny utwór "Everything Has Changed". No i nagrali wersję 2021 tej piosenki. Niedawno Ed wypuścił w świat wieść, że jego piosenka "The Joker And The Queen" zostanie wypuszczona w wersji właśnie z Taylor Swift. Do tego jeszcze teledysk. W tej zapowiedzi zauważyłam coś znajomego i sobie pomyślałam, że jak to zrobili, to by była bardzo miła i sentymentalna niespodzianka. 

Odbyła się premiera tego utworu i teledysku, na której byłam o pierwszej w nocy i sam teledysk nie zrobił na mnie wrażenia (mówią, że jestem bezuczuciowa 😛), ale domysł o tym czymś znajomym powodował u mnie takie pozytywne odczucie. 

Potem przeglądając Instagrama przeczytałam post Eda i się okazało, że moje domysły były strzałem w dziesiątkę. Do teledysku zostały ściągnięte te same dzieciaki, które wystąpiły w teledysku do "Everything Has Changed" i to pozytywne odczucie było jeszcze mocniejsze. Fajnie to wymyślili. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz