czwartek, 8 czerwca 2017

Nie masz samochodu? Narysuj go!

Zbliża się koniec roku, więc i lekcje są coraz nudniejsze, a co za tym idzie, rysuję! 😁

Z początku nie wiedziałam co sobie narysować. Ostatnio miałam to 'fazę' na kolorowe rysunki. I w sumie to do końca mi nie przeszła, ale gdy wybierałam sobie obrazek do narysowania w galerii w telefonie, to nie mogłam znaleźć odpowiedniej dla siebie propozycji do narysowania. I tak przeglądając zobaczyłam jedną z grafik samochodu marki BMW. Z racji tego, że bardzo lubię tą markę, stwierdziłam "a, ryzyk fizyk, co wyjdzie to wyjdzie", bo dlaczego miałabym nie spróbować? 

Samochód rysowałam tylko raz, i to też było BMW, tylko w kolorze i były zrobione szczegóły. Natomiast w poniższym rysunku zrobione są tylko linie, które też za dobrze mi nie wyszły, bo mój cienkopis pisał jak chciał, i na przykład tam gdzie nie trzeba było grubych linii, to on dawał więcej tuszu. No ale czego można oczekiwać od taniej rzeczy, że tak powiem. Ogółem nie wszystkie linie poszły po mojej myśli, bo szkolne ławki nie zawszy były dla mnie dobrymi warunkami do pracy i nie wychodziły proste, albo wychodziła jedna linia pod drugą kiedy miały być one połączone. O kołach samochodu nie będę nawet wspominać, bo wyszły chyba najgorzej w tym rysunku😆. Auto może nie wyszło do końca po mojej myśli i niektóre rzeczy mogą być źle narysowane, ale może przy następnym takim rysunku pójdzie mi lepiej😏.

Poniżej są jeszcze dwa zdjęcie jeszcze wcześniejszego i niedokończonego rysunku, którego jeszcze ni pokolorowałam, bo poprawianie ocen mi na to nie pozwoliło, ale myślę że w najbliższym czasie go skończę 😉

INSTAGRAM      DEVIANTART      FACEBOOK












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz