sobota, 17 czerwca 2017

Selena Gomez - Bad Liar

Selena Gomez to jedna z niewielu artystów wykonujący głównie Pop, którą słucham, a jaj najnowszy utwór, "Bad Liar" przekonał mnie za drugim przesłuchaniem. I właśnie do tego utworu niedawno został wydany teledysk, który mi się bardzo spodobał, aczkolwiek jego koniec mnie zaskoczył. Najbardziej co mi się spodobało, to taki styl retro, oraz to jak wokalistka została ucharakteryzowana na dziewczynę w wieku szkolnym. Konkretnie chodzi mi oto, że Selena Gomez miała już wiele na przykład zdjęć, gdzie widać, że nie jest już nastolatką, a w teledysku nawet tego nie widać, że to już kobieta. Jako że to po części też aktorka, spokojnie mogłaby zagrać postać która ma 16/17 lat 😉

Nie wiem, czy dobrze to wytłumaczyłam, o co mi chodzi, ale dobra 😆

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz