czwartek, 16 maja 2013

Jelena??


Napiszę tyle newsów ile będę mogła ponieważ mam niespodziewanych gość, w środku tygodnia, no ale mam i nie zdążę wszystkiego napisać. Pierwszym newsem jest to że dzięki stronie X17 mam zdjęcia Seleny pod domem Justina, lecz nie wiem po co tam była.Fotki oczywiście są :) 


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Podoba mi się jej samochód :)  


prytne sprytne!
Ujrzeliśmy dziś Selenę Gomez odjeżdżającą spod domu Justina Biebra w LA i musimy się zastanowić, czy ta dwójka daje ich chwiejnemu związkowi jeszcze jedną szansę!
Wokalista “Baby” właśnie wrócił do USA po występie w Południowej Afryce, więc może jego była piosenkarka “Come & Get It” próbuje odzyskać jego miłość przez wniknięcie do jego wnętrza od serca do serca?
Innego dnia, gwiazda “Spring Breakres” udzieliła wywiadu w bostońskim radiu Kiss 108, w którym ogłosiła swój romans z Biebsem za skończony i zadeklarowała się jako “absolutnie wolną w każdy sposób.” Czy to był jej sposób na odstraszenie kanadyjskiego wielbiciela do powrotu?
Ta dwójka nie może po prostu zrezygnować z siebie!


Teraz piękne zdjęcia naszej Seleny, z magazynu InStyle. Ale na początek trzy skany. 

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar


A podczas wywiadu Selena powiedziała, że zostanie siostrą już w czerwcu. 

<iframe width="420" height="281" scrolling="no" src="http://www.y100.com/player/embed.html?autoStart=false&useFullScreen=true&mid=23210478&osu=null&startButtonColor=0xffffff" frameborder="0" allowtransparency="true" ></iframe> 

Nie jestem pewna czy to jest to, no ale. Ale tu macie filmik jak malować paznokcie lakierem Sel z linii Nicole by OPt. 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Y_X5RojWH3I

Selena udostępnia filmiki na których tańczy. Powinna zacząć tańczyć zawodowo :) 


Teraz tłumaczenie filmiku którego niedawno udostępniałam. 


 Hej tu Selena Gomez. Witam w reportarzu InStyle!
Początkowo (styl) był minimalistyczny i w stonowanych odcieniach…
Mam osobisty styl, ale on nie przypomina tego z czerwonego dywanu.
Jest zabawny, oryginalny i często się zmienia.
Inspirują mnie różne kobiety np. Charlie (tu miałam problem z nazwiskiem)
Kocham również klasykę Kate Winslet. Ona zawsze wygląda perfekcyjnie, ma idealną
karnację, patrzę i wszystko jest piękne…
To na prawdę śmieszne, gdy pytają mnie ile wydaję na ubrania.
A ja na prawdę lubię te tańsze jeśli chodzi o ubrania (tutaj raczej chodzi o te codzienne) buty czy torby. Jestem oszczędna. Bardzo, bardzo lubię kupować śliczne torebki.
Czasami dziwią się, że kupuję takie rzeczy, przecież jestem bogata. Moje ulubione buty są kupione za 20 dolarów (śmiech).

Wczoraj paparazzi złapali Selenę w Los Angeles, jak udawała się do syudia tańca. 

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

I nowa fotka z fankami. 


Ta ja spadam!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz