poniedziałek, 27 maja 2013

Poniedziałkowe newsy.


Kolejny post z opowiadaniem http://i-needyourlove.blogspot.com/
Zamiast się uczyć do angielskiego to za bloga się wzięłam, Mam nadzieję że nie na darmo :) Teledysk "Slow Down" SIĘ KRĘCI!!!! Oto krótki filmik na dowód, możecie też usłyszeć fragmenty piosenki. 


Udzieliła wywiadu dla Friday Downloand w Lndynie. 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lkTprxX9mRc

Mimo że premiera filmu "The Wizards Return : Alex vs. Alex" odbyła się już dawno, dopiero teraz ukazała się sesja zdjęciowa. 

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Niestety żródło z którego zdobyłam informacje, dodało tylko te zdjęcia. Zdjęcia z fanami. 



Przyjaciółka i tancerka - Charity, na swoim instagramie opublikowała nową fotkę z Paryża z naszą idolką. 


Zdjęcie zza kulis nowego teledysku do piosenki "Slow Down". Postanowili wyprodukować ją zespół  "The Cataracs", nie jeden ich teledysk został hitem. Nowa piosenka Seleny też może stać się HITEM :) 


Tyle newsów na temat Sel. Wiem było ich niewiele. A o Belli i Zendai nikt nie napisał :( Na to ja się z wami 

2 komentarze:

  1. No już nie mogę się doczekać tego teledysku, dzięki za info i za fotki do serialu. Super blog <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nom ja też nie mogę się doczekać.Kocham ten twój Blog Aga.

    OdpowiedzUsuń