środa, 15 maja 2013

Jestem znów!!!


Nam sam pierw chciałabym przeprosić za wczorajszą nieobecność, ale mój brat miał karę i nie pozwolili mi włączyć. Ale pisząc o newsach to na początku wpis Seleny na Facebook'u. 

My InStyle hits stands this week  Check out the behind the scenes: http://news.instyle.com/2013/05/13/selena-gomez-instyle-june-cover-video/ 

 

Przed wczoraj Selena udzieliła wywiadu w radiu "97.1Amp FM"

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar


Nasza Sel zmieniła kolor włosów. Uważam  że bardzo ładnie wygląda w nowym kolorze, ale jednak wolałam ją w czarnych :) A wy jak uważacie? Napiszcie w komentarzach :) Strona selenagomez.com.br udostępniła 4 zdjęcia z planu sesji zdjęciowej "Dream Out Loud". Pokazała się z mamą :) 

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Video i tłumaczenie wywiadu z powyżej wymienionego radia. Nie chce mi się pisać :) 


Sel: Cześć!
C: Oszałamiająco piękna w życiu jest często z uch… znanych osób, które po prostu nie wymagają promienności.
Sel: Oh.
Kobieta: Ona (Selena) jest bardzo piękna!
Sel: Dziękuję
C: Ok. Byłaś cytowana w wytwórni , że (płyta) już wyjdzie, wiesz kiedy?
Sel: W czasie letnim (można to słowo uznać również jako wczesno-jesienny)
Ona: …Twoje powołanie w ciągu dwóch miesięcy się zmieniło co jest po prostu fantastyczne. Słuchając “Stars Dance”można zobaczyć przesłanie w singlu C & GI. Jak to było grać w wideo od początku (z przerwą)?
Sel: To było naprawdę stresujące, ponieważ chciałam z tego albumu wynieść rodzaj wzniesienia wszystko co robiła było zdecydowanie denerwujące. Myślę, że staje się coraz lepsza i bardziej dorosłam do życia ale to jest nadal zabawa!
C: Pojawiłaś się również u Elen i w Taniec z gwiazdami oraz w Letterman i spędziłaś czas intensywnie promując ten szczególny kawałek.
Sel: Taak…
C: Jak to się stało, że przyszłaś i dostałaś pierwszą piosenkę. To całkiem dobry utwór.
Sel: Dobrze czuliśmy się u Ellen. W inny sposób, aby wyjść z tego, co zrobiłem wcześniej, więc była to zabawa dla mnie piękna piosenka i zaufanie do innych!
K: To było piękne!
C: I wybór miejsca dla singla, ponieważ ma to znaczenie. Słyszałem ,że zawsze chciałaś takie coś zrobic! To prawdziwa transformacja. Stewart, który wydaje się być symbolem dla Ciebie od dwudziestu jeden lat… To Twoja pierwsza solowa płyta dla niektórych ludzi, którzy dorastali z wami, to jest teraz, jak rozpocząć nowe życie na tej drodze.
Sel: Nigdy nie wiesz, co jest nie tak. Tysiąc osób spróbowało zrobić to z obawą, naukowcy mogą robić co chcą, a ja dorastałam tylko z moja mama i moja rodzina to był główny priorytet i po prostu wspierali mnie.
C: …stosuje się trochę tajemnicy innej niż w Come & Get It .
Sel: Zainspirowałam się wieloma artystami, a ostatni rok polegał na zrobieniu ścieżki dźwiękowej. Myślę, że jest więcej o mnie , jak również i dorastaniu. Jest tajemniczy i to (w nim) kocham! Pojawia się dużo tańca i pop’u.
C: Przekraczając pięćdziesiąt sześć miast za chwilę rozpoczyna się (trasa) w Kanadzie . W sierpniu będziesz tutaj, w Los Angeles ,co ci się podoba,że szukasz tej stabilności będąc tu w LA. Jest coś w ogóle? Czy
to jakiś związek z tym miastem?
Sel: Kocham go ! Jest najlepsza część tego, co wolne, więc jestem podekscytowana, aby móc wykonywać w stanie (LA). Widziałam tu moich ulubionych artystów.
C: Szalona!
Sel: Tak wiem…
C: Jaki jest klimat z C & GI historia rzeczywiście przeniesiona na dużo etapów klasy.
Sel: Zmiany niestandardowe i i i myślę, że.. to dobrze.
C: Dużo czasu byłaś w studio?
Sel: Tak
C: Oficjalnie wystawiłaś kilka obrazków matki z tego roku, starsza siostra yeah oby następna była obrączka.
Sel: Tak…
C: Jesteś starszą (dużą) siostrą!
Sel: Bardzo dziękuję!
Selena mówiła również o trasie i płycie Come & Get It.
“Istnieje kilka utworów na płycie, które opowiadają o wszystkim, co przeszłam oczywiście niektóre rzeczy nie są dobre, ale to było zabawne dla mnie doświadczyć wzrostu, zrobić to przez muzyka i podzielić się nim z moimi fanami Rozpoczynam próby do trasy koncertowej w czerwcu.”


 Jeżeli są błędy to już nie moja wina :) Teraz tłumaczenie kolejnego, który odbył się 5 kwietnia. 


Proszę, powitajcie ją z powrotem w tym miejscu. Selena Gomez!
Selena: Yay! (brawa)
Prezenter: Mamy troszkę do pogadania o muzyce, można stwierdzić, że wiele dzieje się na twoim albumie.
Selena: Wiem.
Prezenter: Nagrałaś utwory?
Selena: Heh, tak.
Prezenter: I napisałaś je?
Selena: Tak :).
Prezenter: Myślę, że ostatnim razem, kiedy rozmawialiśmy, miałaś może 18-19 lat. Jak trudno było Ci pisać utwory (zająć się tą pracą)?
Selena: Więc,  skończyłam nagrywając w sumie 23 piosenki na album, więc to było dla mnie naprawdę trudne.. Ale na szczęście zrobiliśmy bonusowe utwory i dobrze się przy tym bawiliśmy, więc… No ale, to było… Tak, nie lubię tej części (przyp. tłum. pracy-pisanie).
Prezenter: Więc pewnie chodziłaś spać zestresowana, w Twojej głowie było tylko “nie wiem co zrobić!”?
Selena: Tak,  grałam dla ludzi.
Prezenter: Była pewna piosenka, która ostatecznie dokończyła album?
Selena: Tak, (nawet) było kilka takich, które po usłyszeniu musiały uwieńczyć album, pokochałam je (uwielbiam je).
Prezenter: Więc jak podjęłaś decyzję? Losowałaś jedną?
Selena: Nie, nie zrobiłam tego. Było dużo możliwości.  Uwielbiam dostawać opinię od ludzi, od przyjaciół, rodziny, którzy słuchali ich na okrągło i musieli z nimi żyć :).
Prezenter: Wiem o kimś, kto dał ci jedną z tych wspaniałych opinii. Widziałem Cię, kiedy byłaś u Rayn’a Secrets’a  i powiedziałaś mu, że pokazałaś to (piosenkę) Taylor (Swift), a ona do niej zatańczyła. Więc tą jedną wiesz dzięki Taylor Swift.
Selena: Tak (śmiech)
Prezenter: Jestem bardzo podekscytowany. Come & Get It to świetna piosenka.
Selena: Dziękuję.
Prezenter: A więc Twój album… Wiem, że było ciężko z pisaniem piosenek do krążka. A co z jego tytułem?
Selena: Album nazywa się “Stars Dance” (Gwiazdy tańczą).
Prezenter: “Stars Dance”?
Selena: “Stars Dance”. Tak. Stwierdziłam, że to idealny tytuł dla (grupy) wszystkich moich piosenek razem i jest to teraz nazwa albumu.
Prezenter: To jest o wiele łatwiejsze niż pisanie kawałków, no nie?
Selena: Taak, to było prościutkie :).
Prezenter: Czy jest cokolwiek, co możemy (już) powiązać z albumem? (Jaki będzie) Jego styl, muzyka? Czy będzie inny (styl) od Come&Get It czy może podobny?
Selena: Cóż, myślę, że Come & Get It to świetne wprowadzenie do albumu. (Myślę, że) Reszta piosenek będzie bardziej taneczna, będzie więcej elektro-pop’u co jest przyjemnością :). Więc nie mogę tak po prostu go określić. Będzie też trochę słodkich piosenek (tak jak zawsze), ale to po prostu świetna zabawa (album nią będzie). To po prostu album do tańczenia.
Prezenter: Nie oczekiwałem mniej od Seleny!
Selena: Tak (uśmiech).
Prezenter: Więc możemy oczekiwać czegoś zabawnego, przyjemnego, dobrego, a także czegoś co sprawi, że my poczujemy się dobrze.
Selena: Oczywiście.
Prezenter: Dobrze. No to już koniec, dziękuję, Radio Disney, Selena Gomez! Cześć!


Teraz kilka zdjęć. Jedna z nich zdobił James Franco, Maria Canalas Barrera oraz z wizyty w radiu, o którym pisałam z początku :)

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar


Jak wiecie Sel pojawi się w czerwcu w magazynie "InStyle". Oto przedstawiam wam linki do filmików :)

http://bcove.me/kao3p322
http://watch.accesshollywood.com/video/selena-gomez-opens-up-about-dating-justin-bieber-–-exclusive/2379312529001?utm_source=watch.accesshollywood.com&utm_medium=share-link

1 Maja odbędzie się impreza "1st Lisening Party", fani na Twitterze podzielili się wrażeniami związanym z albumem "Stars Dance". Poczytajcie : 

Just met @selenagomez ! Literally the sweetest person! Her album is so GOOD! Can't wait to hear the rest of it 💃💃💃😊😍

2 komentarze:

  1. O super <3
    Dzięki za informacje :)
    Jak coś będzie to pisz od razu <3
    Kocham Selene i Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń