wtorek, 7 maja 2013

... you're ready...


Witajcie człowieki! Dzisiaj postaram się śledzić czy przypadkiem teledysku nowego nie ma :) Ale ponieważ mama mnie ciągnie dziś jeszcze gdzieś, to nie będę mogła zostać do końca :( Póki jest jeszcze czkanie i jest 7:52 to je dodam filmik z PSY'em :) 


Lubie jego te tańce :) Tu macie link gdzie Selena mówi o swoim teledysku. 


Wpis Belli na swojego fejsa :) Trzy godziny temu(teraz jest 8:00) 

BELLA THORNE'S 'GIRLS LIFE' MAGAZINE LIVE CHAT THIS THURSDAY, MAY 9th AT 6 PM EASTERN (NEW YORK) - YOUR TIME/DAY HERE:http://TIMEANDDATE.COM/worldclock/ - PRETWEET QUESTIONS USING #GLBELLA http://TWITTER.COM/BELLATHORNE 

 

Pisałam o tym wczoraj, jak dobrze zrozumiałam :) Ja to chyba głowę gdzieś chyba zgubiłam. Bo skoro LInkin Park wydał "Living things+" to z nimi też powinien być Weekend :) Ale spokojnie się nadrobi. Najpierw Selena, potem Alexandra Stan i Linkin Park :) Mam nadzieję że uda mi się :) A Selena Gomez Poland udostępnił se to :) 


Tyle  ze po komentach pod tym filmikiem piszą, że to nie jest piosenka Seleny. I w końcu sama nie wiem :) A dzisiaj o godzinie 6:50 Polska strona Zendayi dodała filmik jak Zendaya&Val tańczą salsę :) 

I znowu jak dobrze zrozumiałam to jury chwalą Zendayę. Nie wiem jak jej imię pisać :) To na razie tyle, ale i tak będę zaras pisać. 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz