niedziela, 15 marca 2015

Przegląd prasy, a konkretnie jednego numeru BRAVO.

W tym numerze na okładce magazynu BRAVO pojawił się Ed Sheeran (stąd ten post).
Do tego kiczowaty (jak zawsze) "prezent" w postaci pierścionków czach. Gdzieś na dole okładki jak zwykle One Direction a w środku samej gazety nie przydatne (jak dla mnie)
plakaty. Ale głównie na okładce jest Ed.


Otwierając gazetę od razu rzuciła mi się w oczy Selena Gomez, trochę ku mojemu zdziwieniu, bo zazwyczaj to (chyba) One Diretion, Ariana grande czy coś w tym rodzaju.
Krótko napisali o artystce, zdjęcie trochę nie wyraźne, ale mam nadzieje, że ktoś rozczyta.



W spisie treści widnieje Ed Sheeran i tytuł artykułu o nim.


Oprócz innych jak Justin Bieber i tego typu 'gwiazd', można przez ułamek sekundy zobaczyź zespół Muse i Papa Roach (nie słucham, ale wiek kim są).


Po przeglądaniu jakiś tam bzdur docieram do artykułu o Edzie. Bravo chwali się zdjęciem, gdzie Ed trzyma ich magazyn, oraz autograf "Hello Bravo! ...", który przynajmniej ja do końca nie umiem rozczytać XD




Pod koniec sonda na temat Seleny...


... oraz kalendarz z ważnymi datami, gdzie można dostrzec urodziny Chestera Benningtona, ale dzisiejszych urodzin Joe'a nie zaznaczyli. Najważniejszy jest w końcu frontman...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz