środa, 18 marca 2015

Selena Gomez - Information

SELENA O NADCHODZĄCEJ MUZYCE PODCZAS POKAZU LOUIS VUITTON

Jak doskonale wiecie, w zeszłym tygodnia nasza idola wybrała się do Europy, a dokładniej do Paryża, aby wziął udział w Paris Fashion Week. Z tego wydarzenia mogliście oglądać całą masę zdjęć, a teraz do sieci wyciekła krótka wypowiedź naszej idolka, która dotyczy nadchodzącej muzyki. Ze słów piosenkarki można wywnioskować, że muzyka będzie różniła się od tej, którą mieliśmy okazję słyszeć na poprzednich płytach, a także będzie ona opisywała jej „ostatnią podróż przez dwa lata”.

Nie podzieliłam się żadną muzyką od dwóch lat, więc będzie to dla mnie rodzajem pokazania mojej podróży przez ostatnie dwa lata i jest w tym trochę mroku*

*Selena miała na myśli to, że piosenki będą opisywały jej uczucia, które nie zawsze były przyjemne. 




SELENA WYRUSZYŁA JUŻ NA PLAN FILMOWY 

Nasza idolka na nowo opuściła swoje miasto – Los Angeles i wczorajszego dnia została dostrzeżona przez fanów na lotnisku LAX. Panna Gomez znalazła się tam po to, aby złapać swój lot do Atlanty, gdzie również była na początku stycznia w celu zdjęć do filmu The Revised Fundamentals of Caregiving. Teraz aktorka udała się tam po to, by wziąć udział w nagraniach dramatu w reżyserii Jamesa Franco – In Dubious Battle. Zostało także powiedziane, że do filmowej obsady dołączył aktor Christian Slater, którego kojarzyć możecie przykładowo z filmu Nimfomanka bądź z serialu Mind Games.


madisson boggess @maddss96
Follow

Currently in the same airport as selena gomez hello

Obecnie na tym samym lotnisku, co Selena Gomez


Livvv❤️ @BoggessOlivia
Follow

So selena gomez is at the same airport as me. Be jealous

Więc Selena Gomez jest na tym samym lotnisku co ja. Bądźcie zazdrośni




 NOWE ZDJĘCIE OD SELENY

Nasza idolka zaktualizowała swoje konto na portalu Instagram i dodała na niego nowe zdjęcie, na którym pozuje u boku swoich przyjaciółek – Ashley Cook, Courtney Barry oraz Raquelle Stevens. Fotografia została wykonana przed zakończeniem ubiegłego roku. 



Moje dziewczyny




SELENA W RADIO DISNEY

W ciągu wczorajszego dnia, panna Gomez zjawiła się w studio programu Radio Disney. Nasza idolka udzieliła krótkiego wywiadu, z którego żadne nagranie nie jest póki co dostępne. Jeden fan, który miał okazję dodzwonić się do programu, nagrał i udostępnił krótką rozmowę z piosenkarką. Zapoznajcie się z materiałem i dwoma zdjęciami w naszej galeri

Selena, jak się masz?
Mam się dobrze, a ty?
Dobrze. Moje pytanie. Jestem w drodze do domu po szkole. 
Gdzie to jest?
To w Północnej Karolinie.
Super! Uwielbiam Północną Karolinę! Jakie masz kochanie pytanie?
Tak, moje pytanie to co było dla ciebie najlepsze w 2015 roku?
O mój Boże, to dobre pytanie. Szczerze mówiąc, niektóre piosenki nad którymi pracowałam z niektórymi ludźmi w tym roku. To był dla mnie wspaniały czas, osobisty i emocjonalny. Jestem teraz w trakcie pracy nad moją płytą. To kolejny krok dla mnie.
Dobrze, dziękuję. 
Oczywiście, dziękuję za telefon.
Nie ma problemu.
Miłego dnia!

Tobie również!






SELENA JUŻ NIEDŁUGO GOŚCIEM U ELLEN I NIE TYLKO! 

Zostało oficjalnie potwierdzone, że już za pięć dni, a dokładniej 23 marca, nasza idolka zjawi się w studio programu The Ellen DeGneres Show! Póki co nie mamy informacji czy będzie to jedynie wywiad, czy może Selena zrobi niespodziankę i po raz pierwszy na żywo wykona najnowszy duet między nią, a Zeddem – I Want You To Know. Mimo wszystko pozostaje nam odliczać, bo wywiady u Ellen są zawsze zabawne, a pytanie konkretne.


Oprócz tego, pojawiła się informacja, jakoby już za dwa dni – 20 marca, panna Gomez zjawi się także w programie siostry swojego dobrego znajomego – The Alli Simpson Show.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz