sobota, 2 stycznia 2016

2016 !!!

Post ten był by wczoraj, ale u siostry byłam ;-)
Nie da się ukryć, że jest początek nowego roku ! Więc z tej okazji życzę wam wszystkiego co najlepsze i żeby szczęście was nie opuszczało oraz spełnienia marzeń !
Pewnie spędzaliście fajnego Sylwestra z fajnymi ludźmi, tak jak ja, i się świetnie bawiliście przy dobrej muzyce, tak jak ja. Ja swojego Sylwestra i kawałek nowego roku spędziłam ze swoją przyjaciółką i oczywiście nie obyło się bez robienia zdjęć ;-) Jakoś doczekałyśmy do tej godziny zerowej, ale powiem szczerze, że trochę spać mi się chciało, bo głowa mnie bolała. Dobrze, że jakoś mi przeszło przed puszczaniem fajerwerków XD Żeby nie było, ja też puszczałam fajerwerki, choć miałam obawy co do tego, bo to były pierwsze fajerwerki, które leciały w powietrze, ale i tak jak jedną zapaliłam, to potem robiłam filmiki jak je podpalam i lecą w górę XD

No to powtórka za rok! Ale może tym razem u mnie... ;-)






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz