niedziela, 24 stycznia 2016

Yaaay ! Moje 18 urodziny !

Z racji tego, że z dniem 21 stycznia uzyskałam pełnoletność, czyli osiemnaście lat (z czego nie wiem czy się cieszyć, czy wręcz przeciwnie) zrobiłam u mnie w domu urodziny.
Ogólnie osób miało być więcej, ale tak się złożyło, że było tylko dwie, ze mną trzy, ale i tak było fajnie. Było wesoło, nawet mecz piłki ręcznej sobie włączyłyśmy (bo koleżanka z klasy lubi oglądać), włączyłyśmy Vox fm, co w ogóle jest dla mnie nie dopuszczalne XD Ale o północy po tym jak się wypiło, to nawet mi się niektóre piosenki podobały XD Miałyśmy dać radę co najmniej do drugiej w nocy posiedzieć, ale wytrzymałyśmy do czwartej ! Yeah ! No i ogólnie było zajebiście, tylko dzisiaj jak się obudziłyśmy, to trochę suszyło XD Nie wiem kiedy powtórka, ale trzeba zrobić w tym samym składzie, albo nawet w trochę zmienionym, ale trzeba =D

Jeeej ! W końcu jakiś porządny post ! Brawa dla mnie !








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz