poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Przejęłam aparat brata!

Mój brat na pierwszy nasz wyjazd do Krakowa kupił sobie aparat. I to nie byle jaki ! To piękna lustrzanka, która robi świetne zdjęcia! I wczoraj brat chciał, żebym nagrała dla niego filmik, więc ja nie tylko nakręciłam mu ten filmik, ale i porobiłam trochę zdjęć!

To była taka radość z robienia zdjęć, że te co robię swoim Samsungiem, a te robione lustrzanką od Sony, uuu, to jest różnica. Oczywiście nie za bardzo można porównywać zwykłego aparaciku z lustrzanką. I tak ogółem ten mój aparat też nie jest taki zły. Ale robiąc zdjęcie lustrzanką, szczególnie takim małym elementom, pająkom, małym takim kwiatkom czy kroplom wody, jak poniżej na zdjęciach, to nie było żadnej trudności, po prostu lekko naciskałam przycisk, obraz się wyostrzał i pykałam zdjęcie. A robiąc zdjęcie moim małym aparatem, to zanim mi się udało wyostrzyć obraz, to zdążyłam się zmęczyć, albo przynajmniej moja ręka, w zależności od tego, czemu chciałam zrobić zdjęcie.

Oczywiście w lustrzance nie ma takiego czegoś, że robiąc zdjęcie czegoś białego, czy czerwonego nie chce mi się wyostrzyć, a na zdjęciu tak jakby ta czerwona, czy też biała rzecz tak jakby odbija światło. Dla takiej lustrzanki kolory nie stanowią problemu, po prostu robi zdjęcie.

Jeszcze jedną rzecz którą warto zaznaczyć jest to, że ten aparat typu lustrzanka, ma taki zoom, takie przybliżenie, że bez problemu zrobiłam zdjęcie samolotowi, zachodzącemu słońcu, czy szyszkom na choince rosnącej koło domu. Gry robię przybliżenie moim Samsungiem, to obraz ten nie jest wyraźny, kolory są blade, a czasami przybliżenie to nie wystarcza na tyle, żeby zrobić zdjęcie czegoś dalekiego.

Może jeszcze kiedyś sobie pożyczę ten cudowny sprzęt, ale póki co, na razie zostanę przy moim Samsungu, z racji tego, że nie jest zepsuty, ani nic, i jak już wspominałam, robi jeszcze spoko zdjęcia. No i póki jeszcze go nie zepsułam, czy coś takiego, to będę go używać. Może jeszcze uda mi się odkryć jakiś sposób, na jakieś jeszcze lepsze zdjęcia? Zobaczymy...

A tymczasem poniżej zdjęcia kwiatów, listków, drzewek, pająka, gniazda os, pasikonika, wspomnianych szyszek i trochu krajobrazów, czyli to co zazwyczaj fotografuję, tylko może w trochę lepszej wersji ;-)








































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz