czwartek, 3 sierpnia 2017

Podsumowanie lipca w świetle zdjęć

Kiedyś na bloga dodawałam posty ze swoimi zdjęciami, praktycznie codziennie, bo codziennie je robiłam, czasami nawet po sto zdjęć, ale ostatnio od dłuższego czasu tego nie robię, bo jakoś nie mam do tego zapału, nie wiem czego, i zdjęć tak dużo nie robię, bo ile można fotografować to samo, to co jest koło domu.
Jestem człowiekiem, który nie za bardzo lubi ruszać się z domu, i pewnie gdybym gdzieś poszła, to może bym znalazła coś ciekawego do sfotografowania. I nawet będzie okazja, bo za ponad tydzień wybieram się na wakacje do wujka, gdzie spędzę czas z cioteczną siostrą, i raczej powinny być okazje, ku robieniu zdjęć.
Póki co, poniżej zdjęcia zebrane z całego lipca. Takie posty ze zbiorem zdjęć z danego miesiąca jeszcze będą.
Ogółem nie ma tutaj nic nadzwyczajnego, tylko cząstka życia na wsi, czyli kurczątko, czy też bocian. Trochę kwiatów, zdjęcia kiedy budził się dzień, bo była taka sytuacja, że nie mogłam spać przez bolące ucho, więc, gdy wschodziło słońce nie mogłam powstrzymać się od zrobienia zdjęcia. Są zdjęcia rysunków, które wykonałam, czyli KWIAT i JANCZAR. Uwieczniony został kotek z kawy na kubku, trochę niewyraźna tęcza, oraz kawałek SPOTKANIA fanów Linkin Park w Lublinie.
Na razie to tyle zdjęć w moim wykonaniu, a poniżej zostawiam linki do innych postów ze zdjęciami zrobionymi przeze mnie 😉

Wiosna !
Ostatnie zdjęcia listopada
Jesień na moich zdjęciach
Ostatnie zdjęcia września
Jesienne ujęcia
Tęcza i inne zdjęcia
Trochę zdjęć z 15 sierpnia 2016
Zdjęcia z ostatnich dni lipca
Znalazłam czterolistne kończyny !!!
Jestem łowcą burz !!!




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz