sobota, 19 sierpnia 2017

Powrót do majowych koncertów na Juwenaliach, czy Festiwalu Kolorów | Zbiór zdjęć z maja

Maj był miesiącem z tulipanami, więc zdjęcia owych kwiatów nie mogły nie mogły zostać pominięte, nie obeszło się od tego, abym ich nie sfotografowała. Maj to również miesiąc dni studenckich, a co za tym idzie dużo koncertów, a mi zdarzyło się być na koncercie zespołu Luxtorpeda, mogłam podziwiać wesołą muzykę folkową zespołu Enej, którzy mnie zachwycili swoją muzyką na żywo, a na koniec zagrał wtedy zespół Happysad, którzy mnie pozytywnie zaskoczyli. Zdarzyło mi się być na koncercie tego zespołu, ale dopiero na tegorocznych Juwenaliach ich muzyka na żywo mnie zainteresowała mnie? Nie wiem jak to opisać, ale po prostu tak świetnie grali, i mimo zmęczenia tamtego wieczoru, i mimo, że nie znałam ani utworów, ani tekstów, świetnie się bawiłam.
Zdjęciami wspominam swoje dwa rysunki, jeden to taki bardziej jako ćwiczenie, a drugi, że tak powiem, bardziej ambitny, czyli dziewczyna z kolorowymi włosami, z którego do tej pory jestem zadowolona ☺.
Znajdą się też wybrane zdjęcia z serii fotografii jaką robiłam w miejscowości Niedrzwica Duża, kiedy byłam u wujka. 
Oczywiście na reszcie zdjęć będą krajobrazy, natura, kwiat bzu z trzema płatkami, stokrotki, pająk, czy wspomnienie byciu w kinie na "Piratach z Karaibów". Gdzieś znajdzie się fotografia z tegorocznego Festiwalu Kolorów w Lublinie.
Poniżej są jeszcze jakieś linki do innych postów z moimi zdjęciami 😉.

Są takie dni... kiedy robię tylko dwa zdjęcia...
Zdjęcia: 2 Kwiecień - w poszukiwaniu sfotografowania czegoś jeszcze
30 Marzec w zdjęciach
Zdjęcia z dnia 29 marca











































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz