piątek, 25 maja 2018

Za oknem wiosna, a na moich zdjęciach zima?

Dzisiaj postanowiłam opublikować parę zdjęć, które zrobiłam na początku roku, dlatego więc poniżej można pooglądać fotografie mojej fascynacji księżycem, szczególnie gdy świeci na żółto, a nie tak zwyczajnie na biało. Jest jeszcze parę śniegowych ujęć, na przykład opuszczonego domu z którym sąsiaduje i jest obiektem któremu lubię robić zdjęcia, nie wiem czemu, i są jeszcze ptaki! Ja się tam nie znam dokładnie, co to za konkretnie ptaki są, może się kiedyś łaskawie pofatyguje i sprawdzę, żeby na przykład ciekawiej na blogu było. A ze zdjęć, to jeszcze można spotkać ziemniaka w kształcie serca. 



Wpadłam też na pomysł, że może we wpisach, gdzie będę chciała podzielić się fotografiami, które zrobiłam, to dodawałabym może jakieś historie, albo jakieś ciekawostki związane z tym co jest na zdjęciach jest, albo nie koniecznie związanych ze zdjęciami, albo po prostu coś żeby urozmaicić takie wpisy, bo pisząc co jest na zdjęciach, to takie słabe trochę. Znaczy można dać jakiś opis co jest na zdjęciach, ale dodać coś jeszcze właśnie. Jeszcze nie wiem jak to zrobię, pomysł jest i pomyślę nad rozwinięciem tego pomysłu. No, to zobaczymy jak to będzie. 


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz