niedziela, 21 lipca 2013

Liebster Award

Zostałam nominowana przezhttp://a-za-sex.blogspot.com/2013/07/liebster-award.html
1. Co sprawiło, że zacząłeś pisać? 
Nie wiem dokładnie. Miałam pomysł i zmobilizowałam się czytając inne blogi.
2. Ulubione zwierzę? 
Kot i pies. 
3. Jakiej muzyki słuchasz? 
Różnej. Ale najczęściej Rock'a. 
4. Ask? 
Nie mam. Jakoś mnie to nie kręci. 
5. Ulubiony kolor? 
Niebieski, czerwony, czarny. Nie mogę się zdecydować na jeden.
6. Ulubiona piosenka? 
Trudno stwierdzić. Ale chyba Selena Gomez - "Save The Day" i dużo, dużo innych. 
7. Twój styl jest sportowy, czy elegancki? 
Bardziej sportowy. Nie lubię ubierać się elegancko. 
8. Do jakich fandomów należysz? 
Selenators . 
9. Ulubione miejsce w Polsce? 
Nie wiem. Ale chyba tu gdzie mieszkam. 
10. Kto jest twoim przyjacielem? 
Dziewczyna o nicku  ~Directionerka♥. Nie chcę podawać jej imienia.
11. Co lubisz robić w wolnym czasie? 
Oczywiście piszę bloga i opowiadanie. Albo po prosu jeżdżę rowerem z kumpelą a czasami sama.  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz