poniedziałek, 8 lipca 2013

Przeprosiny

Na początek chciałam przeprosić za wczorajszą nieobecność, ale wypoczywałam razem z moją kumpelą nad zalewem. Było krótko mówiąc zajebiście. 
No ale newsy czekają =D 
Zdjęcia z magazynu "Nylon"

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar


Osiem ostatnich są najnowsze. Jak zwykle piękna <3 
Wyciekło zdjęcie z 2012 roku do magazynu "Teen Vogue", na którym jak zwykle wygląda pięknie.  


Popatrzyć jak się zmieniła, przez rok. Wtedy wyglądała jak nastolatka :) 
Snoop Dogg, raper, podczas wizyty w Hiszpanii, zrobił zdjęcie hiszpańskiej okładce magazynu "In Style". 

Dobrze wyglądasz Selena!! Hej @cbroadus patrz na nią. !! Hahahahahahahah.


Znów nie wiem jak to skomentować XD 
Fan Selly spotkał ją przedwczoraj i dodał kolejne zdjęcie na Twittera. 

@kaiden_jones: Kolejne zdjęcie, które moja mama zrobiła pięknej pannie @selenagomez wczoraj! Muszę być jednym z najszczęśliwszych żyjących dzieci!


Pojawiło się zdjęcie z urodzin Davida Henrie. 


@selenagomez: Starzejemy się.. #uderzającwnasze20teraz #miłość :)))

Razem z Jennifer Stone.
Jedna z fanek, zapytała Bellę Thorne, czy jest Selenator. 


Fanka: Jesteś Selenator?
Bella: Cały dzień.

Cieszę się z tego :D 
Hasło #WeNeedSlowDownVideo, czyli "Potrzebujemy Do Slow Down Teledysku", pojawiło się na pierwszym miejscu w światowych trendach  na Twitterze. 


Brytyjski kanał MTV Music wyemitował program specjalny z naszą Sel zatytułowanym Ultimate Dancing Stars  Top 50. Gwiazda powiedziała tam jakie są według niej choreografie z klipów muzycznych. Program został nagrany podczas jej pobytu w Anglii.


! @selenagomez's Ultimate Dancing Stars Top 50 countdown premieres today at 4pm on MTV Music http://bit.ly/10PXoq3 

#Selenators! Premiera @selenagomez odliczania Ultimate Dancing Stars Top 50 dzisiaj o 16 na MTV Music http://t.co/zy8jhAt3tQ

Oto tłumaczenie. 

Blurred Lines – Robin Thicke feat. Pharrell: “Myślę, że ta piosenka jest super sexy, uwielbiam styl Pharrella, był świetny. Jestem wielką fanką Robina Thicke. Tak więc ta piosenka sprawia, że tańczę.”
Say You’re JUst A Friend – Austin Mahone feat. Flo Rida: “Jestem trochę podejrzliwa mówiąc o Austinie, ponieważ myślę, że jest kochany, piękny i pochodzi z Teksasu, tak jak ja. To znaczy, że jest moim kumplem z Teksasu. To zabawna piosenka. Użyli jako bazę piosenki, którą kocham i to jest świetne.”
22 – Taylor Swift: “Taylor jest jedną z moich najlepszych przyjaciół. Była wielkim światłem w moim życiu, spotkałyśmy się pl. 5 lat temu i jesteśmy nierozłączne od wieków. Jej piosenki są jak mój pamiętnik, jak pamiętnik każdej dziewczyny na świecie. Można identyfikować się ze wszystkim, co ona pisze i czujesz, że ona wie wszystko, co ty czujesz. Więc 22, nie mam 22 lat, ale po prostu czuję, że chcę tańczyć z moimi przyjaciółmi i ona zrobiła to w klipie. Miała wszystkie jej przyjaciółki, przyjaciółki w prawdziwym życiu. Właściwie zaprosiła mnie do udziału, ale byłam w pracy i nie mogłam się przyłączyć. To było piękne, ona jest niesamowita i jest inspiracją dla dziewczyn na całym świecie, w tym dla mnie.”
Call My Name – Cheryl Cole: “Moi brytyjscy fani wiedzą to najlepiej, że jestem wielką fanką Cheryl. Myślę, że ona jest piękna, jest wielką inspiracją dla mnie. Widzę ją jako potężną i seksowną kobietę. Kocham choreografię w tym klipie, jest dobrze zrobiona i z ludźmi, których kocham. Kocham go, ponieważ jest bardzo odważny. Ubrania są super, Antony Mandler, który wyreżyserował ten teledysk, jest reżyserem w moim nadchodzącym teledysku.”
Can’t Hold Us – Macklemore & Ryan Lewis: “Nie można nie kocham tej historii. Zaczął to wszystko, on i Ryan Lewis stworzyli swoje własne bity i teksty. Nie poddawali się popkulturze. Stworzyli własny styl, a ja ich podziwiam. Oni są niesamowitymi artystami, jestem wielką fanką. Zrobiłam sobie zdjęcie z nimi za kulisami i pokazałam je wszystkim moim znajomym. To był wielki zaszczyt. ”

We Are Young – Fun feat. Janelle Monáe:
 “Kiedy ta piosenka została wydana była tak inna, dużo słuchałam jej w radiu. Mam tysiące utworów w moich iTunes i wszystko brzmiało bardzo podobnie, gdy usłyszałam tę piosenkę w radiu, zdałam sobie sprawę, że miała swój własny styl i jest to jasne, dla mnie Janelle Monae ma piękny głos. Ta piosenka jest bardzo fajna i teledysk został nakręcony pięknie.”
E.T. – Katy Perry feat. Kanye West: “Co przyciąga mnie jako pierwsze to rytm piosenki, jest zupełnie inny od Katy. Ale uwielbiam też tekst, idea posiadania czegoś, miłość, która przychodzi, aby czuć się obcym jest całkiem fajna, bo jest mroczna. A teledysk jest super cool, ponieważ ma klimat Avatara, makijaż jest niesamowity, oświetlenie i tak to był kręcony jest naprawdę ciekawe. I jest kilka fajnych remiksów tej piosenki, a ja uwielbiam tańczyć, kiedy jestem z moimi przyjaciółmi. To jedna z tych piosenek, przy której nigdy nie można się nudzić.”

I’m A Slave For U – Britney Spears:
 “Pamiętam, kiedy ten utwór został wydany, ona była w moim wieku. To było wideo z jej transformacji. Ona zawsze była niesamowitą tancerką, zawsze była niesamowitą artystką. Więc kiedy ta piosenka została wydana podniosła jej poziom jeszcze bardziej. I myślę, że to było objawienie klipu i go kocham. Ona jest piękna, jest seksowna, a ona może zatańczyć wszystko w tym klipie. Próbowałem zatańczy tę choreografię z moimi przyjaciółkami i nie jest to takie proste. I nie sądzę, bym zatańczyła tak dobrze jak Britney.”
4 Minutes – Madonna feat. Justin Timberlake: “Ta piosenka jest bardzo taneczna. Widziałam ją, gdy została wydana, wszystkie stworzone choreografie i nagrane pliki wideo ze moimi znajomymi, trochę wariowaliśmy na jej dźwięk. To zawsze miło, gdy wielcy artyści jak Madonna i Justin się jednoczą. Oboje są niezwykle utalentowanymi ikonami i wspaniałymi tancerzami, kiedy są razem jest genialnie.”
I Knew You Were Trouble – Taylor Swift: “Wierzę, że Taylor mówi o rzeczach, które mogą odnosić się do dziewczyny i ta piosenka jest tak różna od niej. Co ważniejsze, klip jest bardzo różny od Taylor. Może wyrazić swoją inną stronę, jej włosy są różowe, uważam, że są świetne, ona również tańczy w tym teledysku. Widziałam Taylor, kiedy tańczy, tańczyłam z nią, ale tańczy wokoło, i wydaje się, że żyje chwilą. Pamiętam, kiedy zobaczyłam klip po raz pierwszy i, jak powiedziałem jej, że mi się podobało, że stworzyła nową wizję tej piosenki, bo to nie jest całkiem to, co można sobie wyobrazić, gdy słyszysz tę piosenkę. I to jest piękne, bardzo mi się podobało.”
California Girls – Katy Perry: “To była letnia piosenka. Ona to zabija za każdym razem. Jest tak zabawna i ma energię, która sprawia, że ​​wygląda na to, że wiesz, czego chcesz i chcesz być jej najlepszym przyjacielem. Klip był również inny, to przejście do innego świata, świata słodyczy. To super zabawa, uwielbiam jej włosy, są piękne. Pamiętam, że w samochodzie z otwartym dachem z moimi przyjaciółkami w Kalifornii. Jestem z Teksasu, ale udawałam, że jestem dziewczyną z Kalifornii, tańczyłam i bawiłam się z przyjaciółmi.”
Scream & Shout – Britney Spears feat. Will.I.Am: “Kocham, kiedy artyści współpracują ze sobą, jak powiedziałam wcześniej, jest to naprawdę fajne, gdy masz dwóch niesamowitych artystów, kiedy idą razem, aby stworzyć szaloną muzykę, zwłaszcza jeśli jest to taneczny utwór, bo to jest, to co kocham. Uwielbiam się bawić się, słyszeć i czuć muzykę. A jeśli w teledysku widzisz Will.i.Am w ruchu i Britney z jej tanecznymi ruchami na białym tle, to jest tak piękne i Britney wie, jak przenieść swoje ciało, wie, jak się tańczy. Wszystko jest super seksowne i podziwiam to.”
On The Floor – Jennifer Lopez feat. Pitbull: “Wybrałam ten utwór, ponieważ Jennifer Lopez jest inspiracją dla Latynosów, aby osiągnąć swój cel. Doceniam to, dała sobie przerwę do muzyki na chwilę. A potem wróciła z tą piosenką z Pitbullem i ona po prostu wstrząsnęła. Wszyscy tańczyli do niej, była numerem jeden, było tyle radości i wyglądała niesamowicie gorąco, co widać. Myślę, że ona jest piękna, to jest fajna piosenka i mam nadzieję, że będziecie się cieszyć i zatańczycie ze mną.”
Where Have You Been – Rihanna: “Ten klip jest tak piękny, jest jak polowanie. Uwielbiam też ubrania, które ma na sobie prawie i wygląda pięknie, bo ma piękny odcień skóry. Ale najlepszą częścią tego utworu jest to, że wszędzie tam, gdziekolwiek ją usłyszysz, będziesz chciał tańczyć, mam nadzieję, że tańczycie na kanapie z nią, bo jest bardzo dobra. Nie ma wątpliwości, że nadaje się do klubu muzycznego.”
Moves Like Jagger – Maroon 5 feat. Christina Aguilera: “Ta piosenka jest tak ekscytujące, bardzo świeża. Ja i moi przyjaciele powtarzaliśmy ją tak wiele razy, kiedy byliśmy w domu lub w ogrodzie. Mam nadzieję, że wszyscy starają się tańczyć tak jak oni, jak ja to robiłam, to było straszne. I mam nadzieję, że będziecie to robić, ponieważ jest bardzo fajne.”
Suit & Tie – Justin Timberlake feat. Jay Z: “Byłam fanka N’Sync, jeździłam na wsystkie ich koncerty i miałam plakaty. Widzę, jak daleko Justin doszedł … Uwielbiam tworzyć muzykę, a także kręcić filmy i to jest coś, za co podziwiam Justina, bo udało mu się to połączyć i robi to bardzo dobrze. Zrobił ośmioletnią przerwę od muzyki, a teraz powrócił. To świetna piosenka, Jay Z jest świetny. Moim zdaniem ten teledysk piękny i elegancki.”
Come & Get It – Selena Gomez: “Dziwnie jest to mówić, ale teraz jest “Come & Get It”. Kocham ten utwór to pierwszy singiel z mojej nowej płyty. Teledysk przyniósł mi tyle radości, to rzeczywiście moje ulubione nagrania wideo, to był mój pierwszy teledysk, który powstał w mojej głowie, a przynajmniej tak myślę. Bo chciałam stworzyć coś filmowo pięknego i trochę jak film. Mogę tańczyć, zawsze lubiłam to robić, uwielbiam kręcić teledysk z przyjaciółmi, większość moich znajomych są tancerze, więc są świetni podczas tworzenia nowej choreografii. Więc byłam w stanie to zrobić i ten teledysk ze wszystkich choreografii był inny dla mnie, co jest zabawne, ponieważ to, co moja następna płyta przekazuje to: tańczyć i czuć się dobrze. Wszystkie piosenki na płycie czujesz dokładnie to, co śpiewam.”

Niestety nie mogę dodać video. 
Nowe lub stare zdjęcie z Vanessą Hudgens. Razem grają sobie w bilard. 


No to na razie tyle. 
Mam trochę zaległości to teraz opublikuje żebyście mieli co czytać =D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz