środa, 24 lipca 2013

Po urodzinach Seleny

Na początek życzenia urodzinowe dla Sel. 

Kylie Jenner: Szczęśliwych 21. urodzin dla mojej dziewczyny @selenagomez!!

Rock Mafia: WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO @selenagomez!! Od tego dnia nazywasz się #Shots !!!! ;)

Bella Thorne: Wszystkiego najlepszego @selenagomez

Priscilla Delon: Wszystkiego najlepszego dla mojej pięknej kuzynki, która jest bardziej jak siostra. Ta, która zna mnie najlepiej. Przeżyłyśmy tak wiele od samochodów do Barbie do prywatnych samolotów. Od urodzenia w Grand Praire do wylegiwania się na plaży w Monako. Ona jest jedyną osobą, której mogę dać argument a później zapomnieć, że to kiedykolwiek się stało. Jedyna osoba, która może być ode mnie tysiące mil, ale wciąż odbiera ode mnie hotelowy telefon. Jestem zdenerwowana, że nie mogę tam być, ale po prostu wiem, że zrobię to w ten weekend. Bo wiesz, musimy pokazać Twoje 21. urodziny!!


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kim Crossman: Wszystkiego najlepszego @selenagomez baaaardzo Cię kocham xx


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Chaelynne: Wszystkiego naj naj naj naj… najlepszego (szczęśliwe, bo 21) z okazji urodzin moja siostro


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Dakota Hrae: Najlepszego z okazji 21. urodzin @selenagomez Kocham Cię kochanie #TortTaco


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Gwenys Loco: Wszystkiego najlepszego moja @selenagomez


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

@Lexsaldivar: Najlepszego z okazji 21. urodzin @selenagomez! Zasługujesz na cały świat i każdego. Kocham Cię! Mam nadzieję, że Twój dzień będzie zabawny i niezapomniany.


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

@bellekorn: Najlepszego z okazji 21. urodzin piękna Seleno! #springbreakforever


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

@ashleycinqmars: Wszystkiego najlepszego z okazji 21. urodzin @selenagomez! Niech zabawa się rozpocznie. Kocham Cię 


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

@j14magazine: Dzisiaj są 21. urodziny @selenagomez. Zostawcie swoje życzenia urodzinowe w komentarzach niżej :) 



Francia Raisa: Poznałam Cię gdy miałaś 15 lat i przyszłaś do mnie z rodziną, kiedy miałaś 16 lat. Od tego czasu zmieniłaś moje życie i stałam się lepszym człowiekiem. Kocham Cię i jestem Ci wdzięczna, że jestem częścią Twojego życia. 


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

@Keliamoniz: Najlepszego z okazji 21. urodzin. Jesteś piękną rzeczą. Kocham Cię @selenagomez x @ashbenzob


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

@Keltiecolleen: Tak @selenagomez naprawdę lubię Twoją koronę urodzinową.


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

@ET_NewsDesk: Dzisiaj są 21. urodziny @selenagomez i premeira jej albumu. 


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Much Music: Kto daje innym prezenty w swoje urodziny? Selena Gomez w postaci nowej muzyki! Szczesliwych urodzin!


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

@Michellelmoore: Wszystkiego najlepszego @selenagomez Kocham Cię kochanie!


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Alfredo Flores: Wszystkiego najlepszego @Selenagomez! W końcu masz 21 [lat]. Cholera ten czas. Kontynuuj bycie sobą, bo nikt nie może Ci tego zabrać. Kocham Cię!


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Taylor Swift: Najlepszego z okazji 21. urodzin dla mojej koleżanki i bliższej siostry, której nigdy nie miałam, @selenagomez!


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Greg Garman: Wszystkiego najlepszego @selenagomez !!! Imprezujmy

David Bisbal: Wszystkiego najlepszego @selenagomez

Zendaya Coleman: @selenagomez wszystkiego najlepszego piękna kobieto! dziękuję, że jesteś wzorem dla mnie i miliona innych dziewczyn!!

Brandon Flores: Wszystkiego najlepszego @selenagomez życzę Ci najlepiej

Kenny Hamilton: Wszystkiego najlepszego @selenagomez #21neverlookedsogood #loveya

Basia Richard: Wszystkiego najlepszego z okazji 21. urodzin @selenagomez dla mojej najlepszej przyjaciółki kocham cię bardzo

Normani Kordei: Najlepszego z okazji 21. urodzin WHOOHOO ! @selenagomez miej dobry dzień!

Na kanale StupidFamousPeople na YouTube cztery dni wcześniej dodał filmik jak Selena wraz z  mamą Justina przyjechała pod restaurację KFC. 



Na stronie MTV.com pojawił się artykuł na temat Seleny i Justina, oraz o idealnym chłopaku Seleny. 


Gomez potwierdziła wiadomości w wywiadzie z E! News i Ryanem Seacrestem, a także powiedziała jakich lekcji nauczyła się podczas randek. “Wiele się nauczyłam. Dowiedziałam się, że muszę zachować więcej prywatności następnym razem.”
Dla potencjalnych kandydatów, którzy są w kolejce aby zaryzykować z Gomez wokalistka Come & Get It ujawniła również czego szuka w mężczyznach: “Szczerze mówiąc wielkie ego nie przyciąga mnie w ogóle. To jest bardzo trudne dla kogoś w tej branży, ponieważ to nie musi być nic poważnego, bo to powinno być dla zabawy. Nie można wybrać osoby, w której chcesz się zakochać lub z nią być.” Dodała: “Chcę kogoś kto będzie mnie rozśmieszał, będzie normalny i zrozumie mój styl życia. Chcę być z kimś takim.”
Odcinek specjalny dla E! News został nagrany przed 21. urodzinami, które świętuje dziś Selena. “Idę na imprezę, ale także będę miała kolację w dniu moich urodzin i poproszę o mój pierwszy kieliszek wina.”Dodała, że wino musi być czerwone.

Został opublikowany nowy wywiad z Selly . 

http://www.youtube.com/watch?v=IeX8tPj92yM


Dziennikarz: Dzień dobry Selena! Mamy trochę echo, przepraszam. To prawda, że dziś są Twoje urodziny?
Selena: Dzień dobry. Dziś są moje urodziny. Musiałam wstać o 4.30 rano i jestem trochę śpiąca, ale jestem też bardzo podekscytowana rozmową na temat mojego nowego albumu i trasy, więc myślę, że było warto.
D: Wyglądasz pięknie, wszystkiego najlepszego! Opowiedz nam o swojej nowej trasie. Powrócisz do Philly w październiku?
S: Dziękuję. Tak! Jestem trochę niespokojna, ponieważ to moja pierwsza światowa trasa koncertowa, to będzie największa trasa jaką kiedykolwiek zrobiłam i teraz mam trochę więcej kontroli nad tym. Jestem teraz starsza i wiem czego chcę na swojej trasie, będzie większa i lepsza niż poprzednio, więc jestem bardzo podekscytowana, ponieważ moi fani zasługują na najlepsze i moi tancerze są świetni, pracujemy bardzo ciężko, aby mieć dobrą trasę. Tak więc jestem bardzo podekscytowana, będzie dużo zabawy, mam teraz 21 lat i odbędę świetną podróż z moimi fanami i będzie fajnie.
D: Jak to dobrze mieć 21 [lat] i spełniać swoje marzenia.
S: Tak to czuję, nie mogę żałować, bo jestem bardzo błogosławiona i cieszę się, że mówię o dobrych rzeczach.
D: Zwracasz uwagę na tabloidy, aparaty paparazzich czy nie reagujesz na tego rodzaju rzeczy?
S: Ja naprawdę staram się odłączyć od tego typu rzeczy jak tylko mogę, ale jak powiedziałam wcześniej jestem bardzo błogosławiona i wiele dobrych rzeczy dzieje się w moim życiu, a to jest bardzo potrzebne. Nie skupiam się na złych rzeczach, jestem bardzo szczęśliwa, że mam dobrych ludzi obok siebie, którzy mnie uszczęśliwiają. Tak, tak odsuwam się od tego jak tylko mogę.
D: Możesz nam coś powiedzieć na temat swojego najnowszego filmu “The Getaway”? Wygląda na to, że jesteś pełna projektów w tej chwili.
S: (śmiech) Jestem podekscytowana. “Getaway” będzie świetną zabawą, to film, który nagrałam z Ethan’em Hawke i jest to mój pierwszy film akcji. To był dla mnie bardzo dobry film, doświadczyłam wiele to film akcji, w którym wiem dużo o technologii samochodów, a w rzeczywistości nie wiem nic. To jest naprawdę śmieszne dla mnie, aby stać się kimś zupełnie inym, to było dobre.
D: Czy czujesz jakąś presję ze strony ludzi, którzy chcą Cię jako nastolatkę Disneya na zawsze?
S: Nie wiem czy to koniecznie ciśnienie(?), widzę tylko moich rodziców, nie jestem już dzieckiem, to wszystko. Mam ogromną rodzinę i wspaniałych przyjaciół, którzy trzymają się tego kim jestem i myślę, że dobrze im to wychodzi.
D:  Teraz wszyscy mówią o Tobie i Bieberze, Selena to zrobiła, Justin to zrobił. Słuchasz tych rzeczy?
S: Tak jak powiedziałam, dobre reczy dzieją sięw moim życiu także moja rodzina i przyjaciele… (nie było słychać).
D: Co jest nawiększym wyzwaniem w Twoim życiu?
S: Przejście [od nastolatka do dorosłego] jest rodzajem zabawy, ciekawe i inne dla mnie. Nigdy tak naprawdę nie wiesz co może się stać, co mogę zrobić. Ciężko pracowałam i starałam się pokazać z najlepszej strony. To dość frustrujące i kłopotliwe, ale bardzo zabawne, aby dowiedzieć się wiesz, jaki film wybrać czy muzykę.

Opowiada o albumie, trasie i nie tylko.  
Selena udzieliła wywiadu dla WGN Morning News. Ostatnie pytanie dotyczyło Justina Biebera - byłego chłopaka. Kiedy dziennikarz zapytał co słychać u Justina, Selena przerwała wywiad. 
Cztery zdjęcia na których Selena wraca do domu.


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar


Zdjęcie zrobione podczas Walmart Soundcheck. Sel zaśpiewała tam "Hit The Lights", "Who Says", "Love You Like A Love Song", "Come&Get It" oraz "Natually". 



Zdjęcia z jej urodzin. Imprezowała razem z Ashley Benson, Ashley Cook, Francia Raisa ni inni. 

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kolejne foty są z 22 lipca. Paparazzi obserwowali ją cały dzień i są zdjęcia jak razem z przyjaciółkami opuszcza swój dom, potem jak zmierza na spotkanie oraz jak opuszczała restaurację Bagatelle w Los Angeles. 

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar


Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Nowy plakat "Getaway". 


Nowe filmiki z wywiadem dla SyriusXM.

http://www.youtube.com/watch?v=JEhbMSXr7RY#at=62

http://www.youtube.com/watch?v=19S_FSz3nPQ


Wczoraj odwiedziła studio Ryana Seacresta gdzie udzieliła wywiadu. Na początek linki do filmików. 

http://www.youtube.com/watch?v=TtTtueQg3Hs

http://www.youtube.com/watch?v=QczkwS0DAq4

http://www.youtube.com/watch?v=grAAiashWb0

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Selena była gościem programu "The Tonight Show With Jay Leno". Zaśpiewała "Slow Down". 

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar


A dwoje fanów miało szczęście i sfotografowało się z gwiazdę. 

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Wczoraj dodała dwa nowe wpisy na Twittera. W pierwszym opublikowała zdjęcie z programu wymienionym powyżej, prywatne. W drugim wpisie dodała screena z Amazon.com, na którym widać że "Stars Dance" zajmuje pierwsze miejsce w sprzedaży. 


Występując ze “Slow Down” w The Tonight Show with @jayleno

Rozwalacie to również na Amazon!!! #Selenators smarturl.it/sgAmazons1 pic.twitter.com/AnnCau2r94

Tutaj dokładny link. 

http://www.amazon.com/gp/product/B00DUIBZSK?tag=hollywoodreco-20

Zostało potwierdzone, że 1 sierpnia będzie gościem programu "Jimmi Kimmel Live!". Na razie jeszcze nie wiadomo czy to będzie wywiad, czy też zaśpiewa "Slow Down". Oczywiście pojawi się tam w ramach promocji "Stars Dance". 

Selena - Jimmy Kimmel Live - September 27, 2012 - selena-gomez Photo

Zdjęcia promujące jesienną kolekcję "Adidas NEO Label". 

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Pierwsze zdjęcia promocyjne kolekcję jesienno-zimowej "Dream Out Loud". 

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Wczoraj została zauważona taż na lotnisku LAX. Prawdopodobnie wybierała się do Nowego Yorku, gdzie już dziś wprowadzenie kolekcji DOL do sklepów. 










I na koniec =D 


Miłego słuchania i miłego dnia życzę =D 
Może napiszę o tym i innych zespołach =D piszcie kto zainteresowany =D I kto lubi taką muzykę =D 

1 komentarz: