poniedziałek, 15 lipca 2013

Po raz kolejny "Come&Get It"

Witajcie! 
Dzisiaj, jak pomagałam mamie w kuchni, usłyszałam "Come&Get It"!!! Od razu pobiegłam do salonu i włączyłam wierzę i na cały regulator =D 
Wczorajszego dnia pojawiła się informacje, że aktor z serialu "Glee" został znaleziony martwy w hotelu w Vancouver. Był on dobrym znajomym naszej Seleny. Gwiazda wrzuciła wpis na Facebook'a. 

To boli. Kocham cię Cory. Spoczywaj w pokoju. Moje myśli i modlitwy są z tobą i twoją rodzinom.



Podczas próby do "Stars Dance Tour" pojawili się fani. Nie obyło się bez zdjęcia. 



W necie pojawił się zwiastun wywiadu dla E!. którego udzielił Ryan Seacrest. Premiera jest planowana na 21 lipca. 



"Stars Dance" wyciekła!!! Ale moim zdaniem prawdziwy Selenator powinien poczekać do premiery po 21 urodzinach Seleny. Mimo wszystko dam wam możliwość do przesłuchania. 



1."Birthday"
2."Slow Down"
3."Stars Dance"
4."Like A Chempion"
5."Come&Get It"
6."Forget Forever"
7."Save The Day"
8."B.E.A.T."
9."Write Your Name"
10."Undercover"
11."Love Will Remember"
12."Sad Serenade"

Myślę że ta płyta będzie jej największym sukcesem. Jest po prostu ZAJEBISTA!! Niestety dwóch piosenek nie ma, ponieważ były złe linki podane.
Oficjalny Twitter ESPYS 2013 dodał wpis 

Kiedy będziesz gotowy przyjdź i weź to… @selenagomez wręczy nagrodę na #ESPYS w środę (9 ET na ESPN).

Jak ja się nie mogę doczekać jej płyty!!! 

1 komentarz:

  1. Oh my God! Już jest płyta! Bosko! <3 <3 <3
    Co do Cory'ego... Byłam załamana. :c

    OdpowiedzUsuń