poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Alexandra Stan - Thanks For Leaving

Znacie tę artystkę ? To od niej zaczęłam się głębiej interesować muzyką, artystami co ją wykonują. Jej pierwszym hitem była piosenka pt. "Mr. Saxobeat", to od tej piosenki zaczęłam interesować się tą artystką. Teraz to chyba mało kto ją pamięta. Kolejnym zaś jej hitem był utwór "Get Back", jednak, o ile dobrze pamiętam, nie odniósł takiego sukcesu jak ta wyżej wymieniona, ale jednak coś się z nią działo. Ale kiedy radia o niej zapomniały, to ja niedługo potem usłyszałam kolejny jej utwór, "One Million", która mi się spodobała, bo w tamtym czasie jeszcze lubiłam takiego typu piosenki, właściwie nadal mi się podoba, ale rzadko słucham. Kolejnymi utworami jakie nie grali w radiu, Polskim przynajmniej, to "Lemonade", "Cliche", "All My People". A dziś natomiast odbyła się premiera nowego jej utworu pt. "Thanks For Leaving", którego możecie posłuchać niżej : 


To dotychczas całkiem inny klimat tej artystki. Jak dla mnie to piosenka nie jest zła i nawet mi się podoba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz