sobota, 4 października 2014

Selena Gomez - Info

WYWIAD Z SELENĄ DLA „INTO THE GLOSS” + SESJA ZDJĘCIOWA 
W dniu 15 września, nasza idolka wzięła udział w sesji dla magazynu Into The Gloss w Los Angeles. Oprócz pojawieniu się na planie sesji, Selena wzięła udział w obfitym wywiedzie w którym mówi o swojej przeszłości, karierze, ulubionym makijażu, włosach czy jej zapachu.

Urodziłam się i dorastałam w Grand Praire, Teksas, które jest małym miasteczkiem poza Dallas. Moja mama i tata mieli mnie mając 16 i 17 lat, to coś co robisz w moim rodzinnym mieście, zakładasz rodzinę będąc bardzo młodym. Zawsze chciałam występować, byłam naprawdę dramatycznym dzieckiem. Mam pozwalała mi biegać po sąsiedztwie i tworzyć krótkie filmy, a całe sąsiedztwo zwracało na mnie uwagę. Robiłam to dla zabawy. W końcu miałam 13 lat kiedy wyprowadziliśmy się do Kalifornii.


KARIERA
Grałam w „Czarodziejach z Waverly Place” odkąd miałam 14 lat aż do 18 lub 19 i dziękuję Bogu za ten serial, dał mi pracowitą rodzinę. Cała obsada i ekipa byli tam zanim cokolwiek się zaczęło, widzieli mnie najgorszą i najlepszą i mogli powiedzieć, kiedy robiłam coś nie tak. Ludzie pytają mnie jak to jest mieć tak młodych fanów z powodu tego serialu, a ja jestem po prostu dumna! Oczywiście, że wyprowadzili mnie z pola bycia dzieckiem Disneya, ale nie zmieniłabym tego dla świata.
W ubiegłym roku nakręciłam film Rudderless w reżyserii Williama H. Macy, który jest niesamowity i z Billy’m Crudup, wychodzi to w październiku. Chodzi o człowieka, którego syn popełnia samobójstwo. Gram dziewczynę tego syna. Całe nagrywanie miało bardzo emocjonalny charakter i miało na mnie wpływ. Ona [jej rola] naprawdę nie jest sympatyczna, ale to dlatego, że tak ją to boli. To taka inna rola dla mnie, co jest po części dzięki Spring Breakers, dzięki któremu wiele zyskałam, a teraz chce się przegrupować i zrobić więcej projektów w niezależnej przestrzeni. Jest w tym więcej wolności, ludzie są naprawdę inspirujący, a ja jako aktorka chcę być otoczona naprawdę wspaniałymi ludźmi od których mogę się uczyć. Nie dbam o to jak to wielka jest część, jeśli charakter jest wspaniały i mogę się z nim oddać, ulegam.

DORASTANIE
To był taki przejściowy rok dla mnie, wyprowadziłam się z domu od moich rodziców do własnego. Wzięłam też swoją pierwszą przerwę, abym mogła skoncentrować się na tym co naprawdę sprawia, że czuję się szczęśliwa. Czasami, będąc szczerą, nie jest tak jak ludzie myślą, to ważne, abym zdała sobie sprawę z tego, kto sprawia, że czuję się uziemiona.

Im bardziej jestem starsza, tym bardziej jestem dumna będąc kobietą w tej branży. Kiedy byłam młodsza i byłam cały czas w trasie, nie miałam czasu, aby zauważyć jakim darem jest bycie kobietą w mojej sytuacji. Chcę się upewnić, że mogę wykorzystać całą moją energię. Byłam w Nepalu przez 6 dni w ramach UNICEF niedawno i to było naprawdę dla mnie dziwne, być zanurzonym w cudzym środowisku. Chciałabym wziąć butelkę tego uczucia i przynieść ją ze sobą do domu. Myślę, że najbardziej jestem podekscytowana tym, że chce się podzielić moją muzyką i występami, wszystkie rzeczy, którymi żyję, ponieważ to jest takie piękna i autentyczne.

STYL
Czasami jestem w stanie wygooglować siebie i sprawdzić co miałam na sobie w zeszłym roku, do bani widzieć, że ubrałam się tak źle. O mój Boże, to był ten czas kiedy poszłam na imprezę Teen Vogue Young Hollywood i miałam na sobie koszulkę z napisem „gorętsza niż powinnam być” [zobacz], ten dziwny pas, rajstopy i te buty, wyglądałam przerażająco, a do tego miałam niebieskie pasemka we włosach. Pamiętam, że spojrzałam w lustro i powiedziałam do siebie „czuję się fajnie”. Mam na myśli to, że niesamowicie się wtedy czułam. Kulę się teraz ze strachu jak na to patrzę.

Nigdy nie nosiłam czegoś, z czego nie byłabym zadowolona. Kocham się stroić, porównywać rzezy, i próbować nowych. Głównie jestem inspirowana przez muzykę, dzięki czemu mogę uciec do bardziej odważnego wyglądu jak tona brokatu, by wyglądać świetnie w oświetleniu. Nie sądzę, że zawsze jestem w stanie zdefiniować mój styl, ponieważ kiedy teraz mam 22 lata prawdopodobnie nie będę się ubierać w podobny sposób, gdy miałam 16. Możesz go zdefiniować jakoś rok wstecz, to jest to.

DBANIE O SKÓRĘ
Moja babcia zaadoptowała moją mamę kiedy była młoda, potem moja mama miała mnie kiedy była nastolatką, więc jesteśmy jakby zbliżone wiekiem. Mimo tego, że moja babcia ma teraz ponad 50 lat od zawsze dba o skórę jak pamiętam. Zawsze ładnie pachnie i myje twarz oliwą z Olay, a następnie ją nawilża i kładzie się spać. Kiedy moja mama miała 21 [lat] moja babcia dała jej swoje dawne produkty z Olay, trochę z drugiej ręki. Chociaż moja mama wypróbowała już wiele kosmetyków, zawsze wraca do tych z Olay. Ona ma naprawdę niesamowicie piękną cerę.

Lubię mieć zaplanowany dzień od rana. Używam Clarisonic i Clarisonic Sonic Radiant Skin Renewing Peel Wash pod prysznic. Robię to 5 albo więcej razy w tygodniu, więc moja skóra ma szanse na oddech. Dr. Dennis Gross Clinical Concentrate Radiance Booster na policzki i wokół twoich oczu pozwoli Ci wyglądać bardziej przytomnie. Jednak fajnie najpierw użyć First Aid Beauty’s Eye Duty Triple Remedy, kiedy masz cienie pod oczami, to jest przekleństwo. Nakładam to i czuję się dobrze oraz czuję chłód. Idę wtedy po kawę i mam się świetnie. The Biore Deep Cleansing Strips sprawia, że czuję się znakomicie i wiem, że to działa.

Kiedy nie mam szansy zaplanować sobie dnia naprawdę jestem wtedy zdenerwowana. To ma naprawdę duży wpływ na mój nastrój kiedy nie mam wystarczająco dużo czasu na rozpieszczenie siebie. Kiedy jestem w domu, lubię budzić się co najmniej godzinę przed czasem i iść po kawę zupełnie bez makijażu.

MAKIJAŻ
Inną rzeczą, której nauczyłam się od mojej babci i mamy jest to, że mniej oznacza więcej. Nie lubię wyglądać jakbym była czymś oblepiona. Przez większość czasu lubię po prostu mieć mniej makijażu, chyba, że jestem na czerwonym dywanie. W tym przypadku chcę wyglądać jak Eva Mendes w blasku. Używam bazy Laura Mercier Oil Free Supreme Foundation w odcieniu złotego beżu. Następnie używam pudru MAC Mineralized Skinfinish od jasnego odcienia do ciemnego. Potem korzystam z bronzera The Body Shop Baked to Last Bronzer, to dopiero wygląd!

Jeśli chcę wyglądać na naprawdę opaloną, używam Tarte Maracuja Bronzing Serum na całą swoją twarz. Ma trochę odmienny odcień, ale za jakiś czas ma naturalny kolor. A ponieważ jest to serum, nie schodzi zbyt szybko. Nigdy nie używam szminki albo błyszczyka na co dzień, nakładam jedynie Fresh Sugar Lip Serum rano i wieczorem, aby moje usta były nawilżone. Jeśli idę na spotkanie lub coś w tym stylu używam Chanel Lèvres Scintillantes Glossimer, a następnie ołówka Nars Lip Pencil.


Paleta The Victoria’s Secret Deluxe Eye Palette jest moją ulubioną jeśli chodzi o oczy. Kiedy wychodzę dodaje trochę blasku. Następnie używam czarnego cienia i to wszystko czego potrzebuję. Kocham również Urban Decay Naked Palette. Aha, i noszę sztuczne rzęsy, bo to sprawia, że nie muszę się o nie martwić.


WŁOSY
Całe te włosy nie są moje – noszę doczepki, bo w nich czuję się bezpieczniej, kiedy jestem na scenie. Naprawdę fajnie jest mieć długie włosy do poruszania się kiedy wymachujesz nimi do fanów, którzy tam są. Dodatkowo sprawiają, że czuję się ładna. Szampon i odżywka firmy U Luxury są dla nich dobre. Jeśli się plątają to używam trochę sprayu the Unite 7Seconds Condition Leave In Detangler na moje włosy.

Stałam się też dobra w ukrywaniu wszystkich swoich dziecięcych włosków. Kiedy mam naturalne włosy to czuję się latynoską – stają się faliste i kręcone, musiałam nauczyć się je pokochać. To oczywiste, że zawsze chce się to, czego się nie ma, dlatego tak często je prostuję. Ostatnio jednak mam je w stylu plażowych fal, ponieważ są bardziej podobne do tych, jakie mam. The Oribe Après Beach Wave i Shine Hairspray oraz the Dry Texturizing Spray są do tego dobre. Oribe jest dobre na wszystko.

CIAŁO
Lubię mieć czas dla siebie pod prysznicem i przekształcić go w saunę – teraz używam The Bath and Body Works Aromatherapy Sugar Eucalyptus Tea Scrub i USPA Mud Therapy Complete Body Rejuvenator. To zabawne, ponieważ gdy się to nakłada to całe ciało wygląda jakby było pokryte błotem. Więc puszczam bardzo gorącą wodę, robię sobie peeling, używam szczotki do mycia od The Body Shop, zmywam to, następnie nakładam maskę błocistą i siedzę pozwalając, by się wszystko wchłonęło. Może będę się goliła kremem od EOS, który jest fajny, ponieważ nie jest zbyt gruby.

Jeśli jestem obolała po treningu lub próbie to używam balsamu od Sumbody, który jest świetny, kiedy jest się zestresowanym. Smarujesz się nim i cię rozgrzewa. Bądź używam Still Standing Pain Relieving Spray, ponieważ jest łatwy w użyciu.

ZAPACH

Zanim mieszkałam we własnym domu to miałam kilka świeczek w pokoju w domu moich rodziców, które przetrwałyby wieczność. Teraz, kiedy mam ten cały dom to każdy pokój musi mieć zapach! Chcę, aby świeciły się każdej nocy, ponieważ robią dobre wrażenie – zapalam je w pokoju, gdzie jest pianino, gdzie zawsze odbywają się nasze spotkania bądź nawet podczas dnia, kiedy robię swój makijaż. Moimi ulubionymi zapachami są Vlouspa Mokara i Voluspa Saijo Persimmon, żaden z nich nie jest za drogi. Przez jakiś czas podobał mi się Le Labo, ale tylko w moim pokoju, gdyż są za drogie. Zachowam je dla swojego trasowego autobusu.


ZDJĘCIA Z INSTAGRAMA SEL
Selena zaktualizowała swoje konto na Instagramie poprzez dodanie 3 nowych zdjęć.


babska noc z Alicją w jej krainie czarów ☺️


dziękuję @louisvuitton za tak piękny wieczór! ☺️



WPISY SELENY Z TWITTERA 
W końcu po długiej nieobecności na Twitterze Selena postanowiła tam zawitać. Artystka dodała dwa wpisy oraz napisała do fanki podziękowanie

Selena: Czasami myślimy, że nie jesteśmy wystarczająco dobrzy. Ale potem zdaję sobie sprawę, że kiedy myślę, że jestem sama to mam Boga.
Stevie Mackey: Jeśli Bóg jest wszystkim co masz to masz wszystko czego potrzebujesz.
Selena: Czasami musimy uczyć się w najtrudniejszy sposób.
Fanka: Przestań nisko się oceniać, jeśli chodzi o ludzi, którymi się otaczasz. Oceniaj się najlepiej, bo jesteś najlepsza.

Selena: Dziękuję. Bardzo potrzebne.


PRZYBYCIE NA LOTNISKO LAX W LOS ANGELES
Ostatni dzień był bardzo aktywnym dniem jeśli chodzi o nowości. Niestety Selena wróciła już z Paryża co można stwierdzić po nowych zdjęciach, które pochodzą z lotniska w Los Angeles. Miejmy nadzieję, że Selena spędziła miły czas w Europie.

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar


NOWE INFORMACJE O „13 REASONS WHY”
Dobra wiadomość dla każdego kto nie może doczekać się Seleny w filmie „13 Reasons Why”. Jak się okazuje, wczorajszego dnia Universal Pictures nabyło prawo autorskie do książki i niedługo ruszą zdjęcia do filmu! Jak wiecie Selena od dłuższego czasu góruje jako jedna z aktorek filmu. Wczorajszego wieczora na Twitterze, pisarz Jay Aher, postanowił zorganizować mały chat, aby odpowiedzieć na pytania fanów dotyczących filmu i nie tylko. Poniżej przeczytacie odpowiedzi, które dotyczyły Seleny bądź jej roli.

Fanka: Co się stało z pre-produkcją filmu „13 Reasons Why”? Selena nadal jest główną rolą jako Hannah?
Tak. To był wolny proces, ale teraz jesteśmy podekscytowani i ruszamy do przodu!

Fanka: Dlaczego zdecydowałeś się wybrać Selene do tej roli? Myślisz, że będzie w tym doskonała?
Ona przedstawi wszystko to, co potrzebuję! Ona całkowicie rozumie książkę!

Fanka: Której części książki nie możesz się doczekać, aby zobaczyć na filmie?

Wyobrażałem sobie każdą scenę z książki w filmie, więc to ciężkie [pytanie], może scena z Hanną i Clay’em na kanapie.

Ponadto pisarz odpowiedział na pytanie, w którym zdradził, że utwór Seleny – Come & Get It wciąż jest jego ulubionym!

Fanka: Masz ulubioną piosenkę Seleny?

Come & Get It utkwiło mi w głowie!


SELENA WŚRÓD NAJPOTĘŻNIEJSZYCH, LATYNOSKICH GWIAZD HOLLWYOOD
Strona internetowa magazynu Variety opublikowała na swojej stronie ranking 10 latynoskich, najpotężniejszych par Hollywood. Nie było dla nas szokiem, że Selena znalazła się w zestawieniu. Piosenkarka uplasowała się na 7 pozycji obok aktora Antonio Banderas, gratulacje!

7. Selena Gomez

Latino mówi: „Ona na pewno zmienia swój obraz na bardziej sexy z młodej dziewczyny na kobietę,co jest dobre. Uwielbiam jej Instagrama!”

Pomyślne przejście od dziecka do dorosłej gwiazdy okazało się nieuchwytne dla wielu młodych talentów, ale 22 letnia Selena Gomez, najmłodsza na naszej liście ukazała się jako kwiat bez rozbierania się i procesu.

Rzeczywiście, gwiazda, która ma wiele zawodów pokazała ostre poczucie niezależności i kontroli nad karierą i w życiu osobistym. Może sporadycznie spotyka się z Justinem Bieberem, ale nadal jest wzorem dla swoich fanów.


Texas Star skupia się na jej poście na profilu Instagram: „Nie zdawałam sobie sprawy, jak ważne było to, aby reprezentować moją edukację i kulturę aż moi latynoscy kuzynki zjechali się do mnie” – powiedziała. „Tak, to miało sens”


EDGAR CORTAZAR O SELENIE NA TWITTERZE
Jak Wam wcześniej mówiłyśmy, grudzień to miesiąc na który czeka z niecierpliwością każda z Selenators. Bowiem tego miesiąca wychodzi ostatnia płyta Seleny spod ręki „Hollywood Records”, krążek ma mieć tytuł „Greatest Hits” i będą znajdować się na nim starsze utwory idolki i kilka nowych. Edgar Cortazar, który jest odpowiedzialny za hiszpańskie wersje piosenek na swojego Twittera dodał wpis dotyczący fanów idolki.

Diciembre será muy especial!!!!! ;-) http://www.musictimes.com/articles/9892/20140909/selena-gomez-record-label-interscope-greatest-hits-album.htm 
#Selenators! Grudzień będzie bardzo specjalny !!!!! ;-)

Pojawiły się przypuszczenia, że na albumie mogą pojawić się jakieś hiszpańskie wersje piosenek. Chcielibyście?


SOUNTRACK RUDDERLES DOSTĘPNY JUŻ NA ITUNES!
Ścieżka dźwiękowa z filmu Rudderless zaczęła być już dostępna do sprzedaży na iTunes. Jak wiecie na płycie znajduje się także piosenka z naszą Seleną, Hold On. Oddzielnie koszt piosenki wynosi 0,99$. Aby zakupić płytę lub utwór należy mieć konto na iTunes.



DJ TAY JAMAS O TYM JAK SELENA JEST DOBRA DLA BELIEBERS
James Taylor, znany również jako DJ podczas trasy Justina Biebera prowadzi swoją własną stronę internetową We Know The Dj. Ku zdziwieniu jego nowy post dotyczył tego jak Selena nieszkodliwa jest w stosunku do fanów chłopaka – Beliebers.


Trzymajcie mnie Beliebers, nie mam wątpliwości, że niektórzy z Was nie zgodzą się ze mną, ale ja jestem upartą osobą i nadal będę bronić tego co myślę.

Selena Gomez jest dobrą rzeczą.


Osobiście zawsze lubiłem jej piosenki. Kochałem „Hit The Lights”, to zabawny i lekki utwór, a ona [Selena] to dziewczyna z wielkim poczuciem humoru. A jeszcze jako większy fan muzyki Biebera, doszedłem do wniosku, że jest sojusznikiem Beliebers!


Teraz wszyscy wiemy, że relacje mogą mieć swoje wzloty i upadki, a my nie jesteśmy hipokrytami i nie chcę owijać w bawełnę, ale to jest para u której nie widziałem żadnego podziału. Może jestem głupio romantyczny, ale ja nadal wierzę, że miłość znajdzie sposób. Patrząc na tą dwójkę oni są zawsze blisko siebie i powiedziałbym, że to znak i nie można ich rozdzielić. Nie krzyczcie na mnie Beliebers, to tylko moja opinia.

Jednak są utwory, które były zainspirowane tym związkiem i to przekonuje mnie do tego, że Selena jest świetną muzą. Rozmawiałem z nim bez końca o „Journals” i to była chyba najlepsza muzyka jaką Bieber do tej pory stworzył.

Oczywiście, muzyk ze złamanym sercem jest bardziej zainspirowany.


Mimo to, możemy powiedzieć, że duża część inspiracji pochodzi z tych szczęśliwych chwil radości, które były dzielone z kimś innym. Tak oczywiście, Biebs kocha swoich fanów i to jest rzecz oczywista. Każdy kto miał oko na jego karierą przez dłuższy czas powinien się z tym zgodzić, ale Selena może potrzebować kogoś, kto pchnie ją na światową arenę.


Rozmawiałem z nim o tym jak bardzo tęskni za fanami, o tym jak bardzo ważne dla niego jest ich wsparcie, ale wsparcie od kogoś kogo kocha jest równe Supermana, odzyskuje się zdolność latania z mocą z dala od tego wszystkiego.


Tak więc Beliebers z całego świata, każdy kto pomaga przynieść Księcia Popu na scenę jest na wagę złota, zgodzicie się?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz