piątek, 10 października 2014

Selena Gomez - Info

E!NEWS O WIZYCIE SELENY W SZPIATLU 
Selena zrobiła niespodziankę dzieciom w szpitalu dziecięcym w Los Angeles. Strona E!News opublikowała u siebie artykuł, który podaje szczegóły spotkania Seleny z chorymi.

Brawo, Selena Gomez!
Aktorka i piosenkarka, 22, doprowadziła dziesiątki chorych dzieci do radości w środę w godzinach popołudniowych w szpitalu dziecięcym w Los Angeles.


„Selena wykorzystała swój czas, aby porozmawiać z nimi, słuchać ich historii, rozdać uściski, dzielić się uśmiechem, a także zachęcać ich. To było coś cudownego dla dzieci i ich rodzin w tym niezwykle trudnym dla nich czasie.” – powiedział pracownik szpitala w rozmowie z E!News.

Nosząc bransoletkę z napisem “Team Connor” na cześć pacjenta, piosenkarka pozowała do zdjęć z dziećmi przy ich szpitalnych łóżkach. Powiedziała też, że jedna dziewczynka jest od teraz jej przyjaciółką i nazwała ją księżniczką. Jak słodko!

„Jesteśmy bardzo wdzięczni za jej dobroć i współczucie odnośnie naszych pacjentów, ich rodzin czy pracowników szpitala, którzy im pomagają.”

To jednak nie pierwszy raz kiedy Gomez odwiedziła dziecięcy szpital. Była gwiazda „Wizards Of Waverly Place” jest obecnie ambasadorką fundacji Ryan Seacrest. Organizacja ta tworzy studio wewnątrz szpitali pediatrycznych, gdzie pacjenci mogą odkrywać nowe światy i rozwijać się kreatywnie. Gomez znajduje czas, aby często ich odwiedzać, np. w Centrum Zdrowia Dziecka w Dallas. Bez względu na to gdzie ona idzie, instytucje są jej bardzo wdzięczne.


„Dziękujemy za odwiedzanie i spędzanie tego szczególnego czasu z naszymi dziećmi!” – mówi pracownik szpitala.

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar





TELEDYSK DO HOLD ON
Na kanale Paramount Pictures pojawił się długo wyczekiwany teledysk Seleny i Ben’a Kweller’a do piosenki „Hold On” z filmu Rudderless. Wystąpił w nim również producent – William Hall Macy. Zobaczcie koniecznie!



SEKRETNY PROJEKT PRZESTANIE BYĆ SEKRETNYM PROJEKTEM?
Pamiętacie jak wraz z początkiem roku nasza idolka na swojego Instagrama dodała zdjęcie z podpisem sekretny projekt? Każdy z nas już myślał, że Selena zwyczajnie o tym zapomniała jednak podczas wywiadu z E!News wyznała, że jest on powiązany z muzyką i już niedługo się o nim dowiemy! Specjalnie dla Was przetłumaczyłam wypowiedzi Seleny, które mogą rzucić trochę światła na tą sprawę.

„Na początku tego roku dodałam zdjęcie sekretnego projektu i jego czas właśnie nadchodzi”

„Jestem podekscytowana. Szczerze mówiąc to bardzo dobrze, że mam do czynienia z muzyką i jestem bardzo, bardzo podekscytowana. To wszystko będzie działo się bardzo szybko.”

Jeśli chodzi o nadchodzące filmy: „Staram się to rozważyć w najlepszy sposób i jeśli wszystko pójdzie dobrze, będziecie mieć wieści filmowe na początku roku.”


Kto już nie może się doczekać?!


POWRÓT Z PREMIERY RUDDERLESS
Po zakończonej premierze filmu Rudderless w Los Angeles, Selena wraz ze swoją mamą i ochroniarzami opuściła hotel. Paparazzi obecni na miejscu sfotografowali idolkę kiedy wraz z Amandą pod rękę, dzięki czemu w galerii możecie oglądać nowe zdjęcia.

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar


SELENA ROZWAŻA WYPROWADZKĘ DO NYC?
Pamiętacie jak jakiś czas temu Vienna pisała na stronie o tym, że przyjaciółka naszej Seleny – Taylor Swift, namawia ją, aby wyprowadziła się z Los Angeles i zamieszkała z nią w Nowym Jorku? Tak jak wspominałam wcześniej, panna Gomez udzieliła sporo wywiadów wczoraj i jeden z nich dotyczył właśnie Taylor i Wielkiego Jabłka. Selena wypowiedziała się na dany temat następująco:

„Uwielbiam spędzać czas w Nowym Jorku” – powiedziała Selena podczas wywiadu na premierze Rudderless w Los Angeles. (powiem więcej wkrótce) „Od zawsze mówiłam, że chciałabym przeżyć romans i móc tam zamieszkać” 


Jedna z jej najlepszych przyjaciółek Taylor Swift, namawia ją do przeprowadzki!

„Taylor błaga mnie, abym tam zamieszkała.” - powiedziała Gomez. „Ona mówi coś w rodzaju: To najlepsza decyzja jaką kiedykolwiek podjęłam. Każdy zawsze mówi, że zawsze jestem najczęściej w Nowym Jorku gdy mnie spotykają i być może to będzie dla mnie dobre. Nie spędziłam tam wystarczająco dużo czasu.”

Gomez nie tylko powiedziała, że chciałaby robić show na Broadwayu, ale ma także pewne modowe aspiracje.

„Moja linia jest w kMart i szczerze mówiąc to chyba najlepsze co mogło mi się przytrafić.” – mówi 22 letnia gwiazda Spring Breakers. „Myślę, że jestem coraz starsza i chcę próbować nowych rzeczy, może to trochę wyolbrzymione. Nie miałam żadnych planów, ale wiem, że tego chcę.”

„Moja linia była rodzajem zabawy, bo miałam tam niedrogie ubrania dla dzieci, aby czuły się komfortowo i to było całkiem fajne. Chcę zrobić jeszcze więcej dla dziewczyn w moim wieku.”


Gomez wzięła ostatnio udział w paryskim tygodniu mody. „To był mój pierwszy Fashion Week.” – powiedziała. „Czułam się jak wrzucona do ognia. Jesteś w środku wszystkiego i jeszcze jest tyle do końca, to stresujące. Chciałam zrobić wszystkiemu zdjęcia. Chcę to, chcę tamto i chcę jeszcze to.”


ZDJĘCIE Z PLANU TELEDYSKU DO HOLD ON! 

Instagram Lake Shore Records, którzy są odpowiedzialni za różnego rodzaju teledyski na swoje konto wrzucili nową fotkę, która pochodzi z planu teledysku do piosenki Hold On. Przypominam, że jest to piosenka na potrzeby filmu Rudderless, którą piosenkarka śpiewa w duecie z Ben’em Kwellerem. Pojawiły się także informacje, że video klip może mieć swoją premierę 17 października, jednak nie jest to potwierdzone.

To #BenKweller i #SelenaGomez za kulisami. Czekajcie na więcej szczegółów! #Rudderlessmovie



SELENA NA TEMAT NOWEJ MUZYKI PODCZAS WYWIADU 
W związku z premierą filmu Rudderless, Selena wielokrotnie brała udział w różnego rodzaju wywiadach. Podczas jednego z nich, który odbył się przed pokazem nasza idolka postanowiła choć trochę napomknąć coś na temat swojej nadchodzącej muzyki. Jak twierdzi muzyka będzie znacznie różnić się od tej, którą stworzyła do tej pory. Kto nie może się doczekać?


Muzyka, która nadchodzi będzie różnić się od wszystkiego co zrobiłam. Kocham to co robię i myślę, że jestem inna niż wszyscy na mojej drodze i nikt nie był w stanie zobaczyć tego, przez co przechodziło moje serce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz