czwartek, 13 sierpnia 2015

Ed Sheeran odznaczony honorowym tytułem naukowym za dokonania muzyczne!

Ed Sheeran mimo swojego wieku i stosunkowo krótkiej kariery jest już w gronie całkiem nagrodzonych gwiazd. Okazuje się, że do tych nagród dojdzie jeszcze honorowy dyplom naukowy jednego z brytyjskich uniwersytetów.

ED SHEERAN MIMO SWOJEGO WIEKU I STOSUNKOWO KRÓTKIEJ KARIERY JEST JUŻ W GRONIE CAŁKIEM NAGRODZONYCH GWIAZD w artykule ED SHEERAN ODZNACZONY HONOROWYM TYTUŁEM NAUKOWYM ZA DOKONANIA MUZYCZNE!


Ed Sheeran został doceniony przez jeden z brytyjskich uniwersytetów - odznaczony zostanie honorowym dyplomem Uniwersytetu Suffolk, do którego uczęszczał. Jak wynika z komunikatu, młody Brytyjczyk uhonorowany zostanie za swój wybitny wkład w rozwój muzyki. Na razie władze uczelni wydały decyzję o przyznaniu wyróżnienia, a sam dyplom wręczony zostanie podczas ceremonii w późniejszym terminie 2015 roku. Ed Sheeran skomentował te wieści następująco:

- Miałem świetny rok w związku ze swoją światową trasą koncertową - a to sprawia, że ten rok będzie jeszcze lepszy. Suffolk jest dla mnie drugim domem, gdzie zawsze jestem mile widziany i skąd zawsze dostaję wiele wsparcia. Otrzymanie tego wyróżnienia jest prawdziwym przywilejem".


Cóż, pozostaje nam tylko pogratulować Edowi wybitnego wkładu w rozwój muzyki:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz