wtorek, 11 sierpnia 2015

Nowy rysunek

Coś nowego, ale i innego niż ostatnio =D
Oto Till Lindemann, wokalista Rammstein narysowany oczywiście przeze mnie ;-)
Rysunek wyszedł mi chyba najlepiej niż dotychczasowe rysunki tego typu. Zawsze kiedy widać tylko kontury to mnie to śmieszy, nie wiem dlaczego, ale tak jest. W tym rysunku wyszły mi, jak nigdy, prawie za pierwszym razem oczy i usta, zawsze były z tym kłopoty, a w tym przypadku musiałam zrobić tylko kilka nie wielkich korekt =D
W tym rysunku jeszcze przed wypełnieniem ołówkiem, to ta twarz przypominała mi twarz Tilla, w innych przypadkach (albo w większości) tak nie było.
Pracowałam nad nim w dwie noce, jednej nocy od 23 do 1 w nocy i drugiej nocy tak samo, no może pół godziny później, w sumie zajęło mi to cztery i pół godziny =D















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz