poniedziałek, 24 sierpnia 2015

WYWIAD Z SELENĄ DLA THE SUNDAY TIMES

Jak się okazało Selena jest twarzą sierpniowego wydania magazynu The Sunday Times “Style”, który jest publikowany w Wielkiej Brytanii. Artystka udzieliła tam dosyć ciekawego wywiadu.



Kiedy Selena Gomez nadchodzi, aby spotkać się ze mną na kolacji w przytulnej restauracji na przedmieściach LA, 23-letnia, była gwiazdka Disneya i była dziewczyna Justina Biebera, jest sama. Bez żadnej świty, bez zamieszania – niecodzienne dla dziewczyny, którą obserwuje 40,5 milionów użytkowników na Instagramie i zobowiązanej grupy fanów, którzy nazywają siebie „Selenators”.

Jej okrągła twarz jest ujmująca, a duże oczy przyjazne. Ogółem, jej wygląd jest niesamowicie spokojny; można zobaczyć, dlaczego mówiono, że miała stabilizujący wpływ na życie Biebera (w ciągu ostatnich lat zmierzył się z zarzutami napaści i lekkomyślnym jeżdżeniem). Dwie gwiazdy pop zostały sobie przedstawione w 2009 roku, na spotkaniu zaaranżowanym przez matkę Gomez (wówczas także jej menedżerki), i zaprzyjaźnili się. W 2011 roku, kiedy ona była bliska 19, a on miał 17 lat, zaczęli oficjalnie być razem. To było marzenie tabloidów, które
obróciło jej życie do góry nogami i obserwowali ją, gdziekolwiek tylko poszła. „Moja mama bała się o mnie, kiedy byłam krytykowana, kiedy helikoptery latały nad moim domem,” mówi Gomez. Helikoptery? Wzrusza ramionami.
„Absurd. Mój zeszły związek był gorącym tematem.” Zerwali w 2012, a następnie schodzili się i rozchodzili przez dwa lata, ale pod koniec 2014 roku to był koniec.

Czytam, że teksty z jej albumu Revival, wyjdą w październiku, były zainspirowane jej związkiem z Bieberem. Mówię jego imię. Nie wzdryga się. „Ludziom jest trudno nas oddzielić. Internet chce zamrozić tę chwilę w czasie i ciągle ją powtarzać.”

Czy jest w tym momencie zakochana? „Nie. Ciężko pracowałam. Umawiam się na randki, ale nie chcę teraz niczego.”
Pytam, czy trudno było odnaleźć swoją seksualność i miłosne życie przed publiką; znajdowanie siebie jako nastolatek jest wystarczająco trudne bez robienia tego przed całym światem. Kiwa głową podniośle. „Nie myślałam, że robiłam coś złego zakochując się,” mówi, odnosząc się do tego, że była pod krytyczną obserwacją, kiedy spotykała się z Bieberem. „Jest taki nacisk na ludzi, aby byli idealni, a następnie niszczy się ich, ponieważ to dobra prasa. Także dorzucając fakt, że jest się nastolatkiem – to sprawia, że to wszystko jest znacznie trudniejsze. Następny związek będzie czymś dla mnie drogim.” Przerywa. „Nie ma sposobu, że schowam kiedykolwiek swoje życie.”

Na lepsze, czy gorsze, życie Gomez było pod publicznym okiem od wczesnych lat. „W pewne dni budzę się i nienawidzę tego. Marzę o tym, że nigdy nie byłam pod okiem publiki. A następnie mówię, ‚To życie, jakie wybrałam.’ Pracuję naprawdę ciężko, kocham moją pracę bardziej niż cokolwiek innego. To idzie w tę i z powrotem,” mówi. Urodziła się w Grand Prairie, Teksas, w 1992. Jej ojciec, Ricardo, ma korzenie meksykańskie, a matka, Mandy, włoskie. Obydwoje mieli tylko 16 lat, kiedy urodziła się Gomez; rozstali się, kiedy miała pięć lat. Jej matka walczyła finansowo; jej ojciec zawsze zabierał ją do Hooters – sportowego baru słynącego z kelnerek w skąpych strojach – kiedy dorastała.
„Mój ojciec miał mnie mając 16 lat. Czego można oczekiwać od młodego chłopaka? Siedziałam i malowałam obrazki. Nie było źle. Wciąż chodzę do Hooters z moimi chłopcami.”

Gomez dostała rolę w „Barney & Friends” mając dziewięć lat, co zaprowadziło ją do programu Disneya, „Czarodzieje z Waverly Place”, kiedy miała 15 lat. „To był dla mnie dobry trening i przygotowanie,” mówi. Widać dlaczego tam się dostała – ma w sobie słodkość i równą miarę; słodka i przyjazna, idealne połączenie dla Disneya.

Na żywo jest o wiele piękniejsza niż na zdjęciach. W ostatnim wywiadzie w radio oceniła siebie tylko na szóstkę lub siódemkę. „Każda osoba ma dni, kiedy budzi się czując się mega seksowanie, ale też są dni kiedy wyglądam okropnie. Chcę, aby ludzie wiedzieli, że nie myślę, że jestem idealna.” Spogląda na mnie błagalnie. Chce, aby ludzie ją lubili. „Nie byłam popularna w szkole. To było okrutne. Przeszłam przez to, ponieważ miałam obsesję na punkcie Ab Fab. Chodziłam wkoło wskazując martini i papierosy,” mówi, śmiejąc się. „Sarkazm i czas nauczył mnie przejść przez
wiele niezręczności w rozmowach.”

W tamtych dniach mieszkała z współlokatorami w LA, będąc blisko ze swoją matką i ojczymem, Brianem. Jej mama, która nie jest już jej agentem, ale wciąż ma wpływ na jej karierę jest „powodem, dla którego nigdy uległam złej części tego przemysłu”, mówi. Chociaż jej życie nigdy nie będzie „normalne”. „Tylko opuszczając mój dom, mogę pochylać się na tylnym siedzeniu, ponieważ nie lubię wokół siebie fotografów, kiedy chcę mieć miły dzień na zewnątrz.”

Nie zaczęła gwiazdorzyć mając przy sobie najlepszych przyjaciół, z którymi dorastała, włączając w to Taylor Swift, w której teledysku do Bad Blood, wystąpiła obok innych znanych znajomych Swift (znanych jako jej „Ekipa”).
„Mogę policzyć na palcach jednej ręki ludzi, do których zadzwoniłabym i byliby dla mnie,” mówi. „Taylor jest jedną z najwspanialszych osób. Kiedy rozeszłam się z moim pierwszym chłopakiem [Nick Jonas] i byłam naprawdę z tego powodu smutna, przyleciała do mojego miasta i robiłyśmy razem ciasteczka i wiele różnych fast foodów. Do dzisiejszego dnia, jeśli do niej zadzwonię, zrobiłaby tą samą rzecz, poza tym, że jest jedną z najbardziej zajętych osób na świecie.”

Podczas jej związku z Jonasem, para nosiła pierścionki czystości. „Nie wstydzę się to mówić. Nie wstydzę się także tego, że pierścionek zniknł. Miałam go, kiedy miałam 13 lat i szanowałam naprawdę to, co reprezentował, ale to nie jest dla każdego.” „Czasami trzeba sobie samej kłamać aby przejść przez krytykę, a następnie jesteś w swojej garderobie i płaczesz. Tak miałam kilka razy, ale chcę wyciągać wnioski z takich rzeczy.”

Tak jak jej koleżanki z Disneya, Miley Cyrus i Britney Spears (którą Gomez przedstawia jako wzór do naśladowania) przed nią, Gomez chciała pozbyć się wizerunku słodkiej gwiazdeczki muzyki pop i aktorki. W 2012 wystąpiła w filmie Harmonyego Korine, ‚Spring Breakers’ o rozpuście na wakacjach dziewczyn ze szkoły średniej: seks, narkotyki, nagość. Gomez była jedyną, która miała na sobie bikini. „Spring Breakers było istotną decyzją, ponieważ chciałam zmienić to kim jestem,” mówi.

Teledysk do jej ostatniego singla, ‚Good For You’, jest kręcony częściowo gdy ma na sobie krótki biały T-shirt i częściowo gdy jest naga pod prysznicem. „Byłam przykryta odtąd i dotąd,” pokazuje miejsca. Ma także malutki muzyczny tatuaż na szyi. „To był mój pierwszy tatuaż. Mam ich teraz sześć.”

Jej wiara trzyma ją z dala od tego, aby oszalała. „Jestem z tego dumna. Cytat na moim instagramie to ‚Z łaski, przez wiarę’ – jeden z moich ulubionych wersetów z Biblii. Mówi o przyjęciu każdej decyzji jak najbardziej wdzięcznie.”

Dlaczego myśli, żeby zostać w przemyśle, który spowodował jej tyle bólu? „Przeprowadziłam się tutaj [LA] kiedy miałam 13 lat. Byłam podekscytowana, ale także płakałam każdego dnia, bo bardzo tęskniłam za domem. Moja mama pytała mnie, czy nie chcę wrócić. I mimo, że czułam dziurę w sercu, powiedziałam ‚Nie mogę wrócić do domu,’ i nie wiem dlaczego tak było. Większość ludzi ma jedno spojrzenie na gwiazdy dziecięce, myślą, że zostają one wrzucone w to i tego nie chcą. Staram się rozstrzygnąć swoje życie. Nie mówię, że nie popełnię błędów, ale zamierzam uczynić moją pracę priorytetem i skupić się na niej.”


Britney i co, zapiszcie to sobie. I z tym, Gomez wdzięcznie prosi o rachunek upiera się aby zapłacić za kolację.

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiarKliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Kliknij aby zobaczyć pełny rozmiar

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz